Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Har en ganske stor føflett under brystet. Har hatt den i flere år, men akkurat nå kjenner jeg at den gjør vondt. Den ligger desverre akkurat der bh'en går, så den får et trykk i fra den så og si hele tiden. Har aldri merket så mye tidligere at jeg har hatt vondt, men lurer på om dette kan være litt farlig? Har hørt at man skal være skeptisk til føflekket, og særlig om man merker smerter. Tenker at det kanskje kan være på grunn av bh'en, men er ikke sikker. Normalt, eller burde dette sjekkes? Anonym poster: 60fb7e9c382fe0ab9367a602585b3ca3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Har akkurat det samme som deg. En føflekk under brystet v/bh. Den gjør også vondt til tider, og begynner noen ganger å blø. Jeg gikk til hudlege for å sjekke den, og den var ufarlig. Han ville ikke fjerne den til tross for at den fører til ubehag og blør innimellom. Føflekken din er nok mest sannsynlig ikke farlig, men det skader jo ikke å sjekke den. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Man vet jo aldri. Anonym poster: 926195f7a8f0dcc1303339367fedae60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå