Gå til innhold

Noen som har blitt gravid på Yasmine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har blitt gravid på p-pillen Yasmine? Nå snakker jeg om å ha fulgt bruksanvisningen og tatt alle pillene innen rimelig tid, ikke ha kastet opp el. hatt diare, eller gått på medisiner som har kunnet hindre pillene i å funke.

Anonym poster: b64fd686c4bbd65a0693cb1ddd2ee2bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble det. Resultatet ligger i armene mine nå og er 11 uker <3

Anonym poster: 5352cbc97b08bf1c587df47d17449936

Skrevet

Jeg også (HI). Jeg er kjempeglad for det nå, men det kom litt brått på. Er voksen og etablert, så det er ikke krise - men hadde ikke vært spes.happy om jeg var 17 (Kunne alltids ha meldt meg på unge mødre eller blogget om det, da ... hehe).

Har googlet litt og det kan se ut som det er mange av oss! Er i dialog med produsentene og har blant annet sendt inn pillene som er igjen til analyse.

Anonym poster: b64fd686c4bbd65a0693cb1ddd2ee2bf

Skrevet

Nei :) Gått på de i 10 år :) Når jeg sluttet på de,tok det bare en uke så satt den ;)

Skrevet

Ja, to ganger. Begge gangene med endte abort. Var ung men hadde kjæreste. Men nå har p piller en tendens til å ikke funke på meg, har blitt gravid på angrepillen også, og har nå en nydelig snart treåring :D

Anonym poster: ca84c77149ea07df80338ac3027f3075

Skrevet

Ja :) har ei nydelig jente! Brukte de denne gangen også, men da litt uforsiktig og angrepillen fungerte heller ikke..venter jente nr 2 til sommeren :)

Skrevet

Nei. Har brukt de i 10år. Hadde en pause når vi ville ha barn, har en ett åring nå. Så blir lett gravid uten pille, men ikke på pille. Heldigvis! Startet på yasmin da jeg var 15.

Anonym poster: 1a04c4025fe40f14e78f959be6609992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...