Gå til innhold

Margareth Berger-sangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt den to ganger, men den har ikkje festa seg akkurat. Husker overhode ikkje korleis den var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gørr kjedelig.

Anonym poster: 2edde92e91bbab83d893c5811555cddd

Skrevet

Huske at eg ikkje skjønte derfor Didrik også vant. Kjedelige sangen, og han vant så overlegent. Skjønner fortsatt ikkje kva alle andre hørte i den sangen som eg ikkje hørte.

Denne var iallefall ikkje SÅ kjedelig.

Skrevet

Veldig depeche mode aktig

Anonym poster: 5e351d40733d7b557dbb625764d960f7

Skrevet

Norge vil virkelig IKKE vinne den internasjonale finalen ihvertfall, så godt vi er flinke til å sende avgårde den verste dritten. Flaut! :P

Anonym poster: fe92dab562c14c6478450786d7fd8e1e

Skrevet

Hun kan da iallefall synge. Skjærer ikke i ørene når man hører på den, selv om man ikke akkurat husker sangen så godt i etterkant heller...

Nr 2 Adelen klarer jo ikke å synge live

Skrevet

Margaret hadde ikke den verste sangen, men hadde i mitt stille sinn ønsket at sirkus eliassen skulle vinne :) mgp kunne trengt litt liv og røre.

Skrevet

Egentlig fin sang, liker det som minner meg om Sandra. Men festa seg ikkje sånn med engang.

Skrevet

Egentlig fin sang, liker det som minner meg om Sandra. Men festa seg ikkje sånn med engang.

Skrevet

Fin sang.

Tenker på 5th element når jeg hører den.

Anonym poster: 82f9062ed9eef7612dcc040036e202e4

Skrevet

Tror ikke dette er en vinnerkandidat i Malmø, men den kan gjøre det helt ok og vi kan være stolte. Eneste av kveldens sanger som har mulighet til å komme seg fra semi til finale.

Anonym poster: 244d6a4c42fe7f47a4f9ec1bace72fec

Skrevet

Skikkelig bra sang, synes det må være den beste sangen vi har sendt til mgp noen gang. :-D

Skrevet

Enig, festet seg ikke i det hele tatt. Men hun er flink til å sybge det skal hun ha

Skrevet

Bra dame men sangen der går ikke til topps.

Hvis man ikke husker noe av sangen etter å ha hørt den en eller flere ganger er den rett og slett ikke catchy nok til å vinne.

Eneste sangen jeg har hatt en god vinnerfølelse for de siste årene er rett og slett Fairytale. Den var unik og satte seg litt på hjernebarken. Og den vant jo! Overlegent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...