♠️SparEss♠️ Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hun hoster og hoster. Brekker seg og kaster opp. Har ikke feber. Vært litt syk for et par uker siden, da med feber og snørr og slikt. Litt snufsete igjen de siste par dager, men altså ingen feber. Denne hosten høres utrolig plagsom ut. Hun sover nå, men hoster og hoster og brekker seg i søvne. Hun er litt mere sliten og trøtt enn vanlig og ikke overbegeistret for mat. Hun er 14 mnd. Tenker kanskje det kan være kikhoste. Noen med råd eller erfaring?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Oj, tror du skal ringe legevakta. Hvis hun hoster sånn at hun brekker seg! Kikhoste kan bli ganske alvorlig, tror jeg.. Anonym poster: 69f1c8e0966c13cfca3e5722f5d01997
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Har hun fått kikhoste-vaksinen? Jenta mi fikk kikhoste da hun var 7 år. Da fikk hun hosterier som varte ganske lenge om gangen. Hostet til hun kastet opp hver natt. Vi filmet en hosteri på tlf, og tok med denne til legen. Han mente det var kikhoste pga det han så på filmen. Hun ble satt på medisin, men den hadde ingen effekt. Fikk svar på prøvene ca en uke etter og det var kikhoste hun hadde. Hun hostet stygt i ca 3 mnd før det ble bra. Både jeg og pappaen fikk det også. Men lillesøster som var 3 var beskyttet av vaksinen så hun holdt seg frisk. Anonym poster: 7549b80deacec4849cab8cc3d29591b1
♠️SparEss♠️ Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2013 Takk for svar. Surkler mere i lungene/brystet hennes nå uten at det kommer noe opp. Legetime i morgen, så får håpe han har noe lurt på lur som kan hjelpe henne litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå