snurripåsnei Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Har jo fortsatt lyst på et glass rødvin selv om jeg er gravid! Dro innom vinmonopolet og fikk god hjelp til å velge alkoholfri vin. Valget for helgen ble Ebony Vale. God alkoholfri vin til en livsnyter som meg :-)
Rediken Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Smakte den skikkelig vin? Kanskje jeg òg skal prøve, har lyst på vinkos på kvelden :-)
snurripåsnei Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2013 Syns den var veldig fyldig og god :-) Smachke goodt!
Stjernemix Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Smakte den skikkelig vin? Kanskje jeg òg skal prøve, har lyst på vinkos på kvelden :-) Drakk et glass av den da jeg gikk gravid. Falt ikke i smak for min del. Har den fremdeles, du skal få den mot henting ;-)
DaTuMa Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har ikke funnet noen gode alkoholfrie viner. Har prøvd alle vinmonopolet anbefalte, men jeg syns det smaker gammal saft. Er veldig glad i god vin
Darwina Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Den drakk jeg også når jeg var gravid. Kjempegod og smakte faktisk "ordentlig" vin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå