Gå til innhold

Advarsel: Skrytetråd;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke har noen andre å skryte til så skryter jeg til dere, om min fantastiske sønn:)

Var i byen i dag med ungene, for de hadde fått 100kr hver av besteforeldrene sine til å kjøpe noe eller spare de. Siden min sønn nylig er blitt så interessert i spiderman så ville han kjøpe en spiderman leke.

Vel, vi kom til byen. På hvert eneste gatehjørne satt det tiggere(sigøynere vil jeg tro) det var kaldt, -5 grader vil jeg tro og det blåste en del. Min sønn spør da meg om hvorfor de sitter sånn. Jeg prøvde å forklare så godt jeg kunne hva tigging er.

Så spør han meg:" men mamma det er kaldt, de blir syk når de sitter på bakken) " ja svarer jeg. Så står han der litt og tenker også sier han, og jeg fikk faktisk litt sjokk " mamma, jeg vil ikke ha spiderman, jeg vil betale (dvs kjøpe) kakao til mannen, og bolle." Han var helt bestemt på at jo det skulle han. Så da fikk 3 tiggere kakao og bolle. Og de var så utrolig takknemlig. Og jeg holdt på å sprekke av stolthet. For hvem hadde trodd at en 3-åring ville ofre spiderman for å kjøpe kakao og boller til 3 vilt fremmede mennesker.

Og selvfølgelig kjøpte jeg en spiderman leke til han.

Er så stolt av lille gutten min:) han er tversigjennom god:) *skryte skryte* ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en nydelig gutt du har :) Rørte meg langt inn i hjerterota.

Skrevet

Nå fikk du meg til å grine også :) godt ingen kan se meg her jeg sitter og griner

Skrevet

Så søt! God grunn til å være stolt.

Gjest pupp and go
Skrevet

For en fantastisk gutt du har :-)

Skrevet

Herregud for en skjønnas! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...