Gå til innhold

Tør så smått å melde meg inn her....


Solsikke78

Anbefalte innlegg

Etter MA i november 2011 og april 2012 har jeg ikke turt å håpe på noe denne gangen. Det har vært 14 uker i helvete, en og annen blødning måtte jo komme for å skremme meg litt, men nå viste ul et fint utviklende foster denne uken, så nå begynner jeg å senke skuldrene litt!!! Som sagt 14 uker nå, termin ca 12.august.

 

Har gutt fra før født juni 09....tok keisersnitt i uke 33 pga alvorlig sv.skapsforgiftning (HELLP) så dette blir spennende videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse og velkommen hit, håper du nå kan senke skuldrene og våge og tro på at dette kommer til og gå bra :)

Etter 14 uker og UL som viser liv skal det nok godt gjøres at det ikke går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpernestegang:)

Gratulerer!! Så godt du har klart å senke skuldrene!

Jeg hadde to ma i 2012. Er nå 14+3, har vært på ul flere ganger men klarer ikke senke skuldrene. Alt ser bra ut, men ukene er som berg og dalbane. Nå har panikken tatt meg igjen og graviditeten føles utrolig tungt ut foreløpig. Neste ul om 4 dager.

 

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gratulerer!! Så godt du har klart å senke skuldrene!

Jeg hadde to ma i 2012. Er nå 14+3, har vært på ul flere ganger men klarer ikke senke skuldrene. Alt ser bra ut, men ukene er som berg og dalbane. Nå har panikken tatt meg igjen og graviditeten føles utrolig tungt ut foreløpig. Neste ul om 4 dager.

 

Lykke til videre!!!

 

Lykke til du også! Jeg har ikke vært så mye innpå her i det siste....Håper alt er bra med deg fortsatt. Jeg var på ordinær ul 7.mars, og alt såg bra ut. Nå kjenner jeg spark og kan følge litt mer med, men kjenner at nå er nervene for å miste erstattet med nerver for svangerskapsforgiftning igjen :( Risikosport for noen av oss dette.... Jeg greier for det meste å slappe av og glede meg, men panikken tar meg innimellom. Håper det beste for deg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...