Gå til innhold

Vektklubb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på vektklubb 20 januar, og skal ned 12kg frem til mai, jeg føler det går kjempefint og har tatt av 4,5 kg allerede.

Men det jeg lurer på er at om dere som har brukt vektklubb tidligere eller bruker det fremdeles, får veldig mye luft i magen? jeg trodde det var fet mat man fikk luft i magen av og ikke rent kjøtt, fisk, kylling og salat osv...

Jeg syntes det er vanskelig å få inntaket til å stemme med prosentene på hver kakedel (protein, fett og karbohydrater), selv om jeg stort sett følger menyen jeg får hver uke blir det nesten alltid for mye protein. Kan det ødelegge hele målet mitt om jeg får i meg mer protein enn anbefalt en dag her og der??

Anonym poster: ebe3039739483306d0510ae16e2e4da0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, det går helt fint :) jeg får sjeldent kakestykkene til å være eksakte. Har gått ned 8 kg på vektklubb, så jeg har nådd målet mitt. Nå må jeg holde meg der :) jeg har masse luft i magen fordi jeg dytter i meg sukkerfrie pastiller! tåler tydeligvis ikke søtningen i dem så veldig godt haha

Så flink du har vært!!

Anonym poster: 1e9859e55cb464876b8b64aa84eb42e4

Skrevet

neida, det går helt fint :) jeg får sjeldent kakestykkene til å være eksakte. Har gått ned 8 kg på vektklubb, så jeg har nådd målet mitt. Nå må jeg holde meg der :) jeg har masse luft i magen fordi jeg dytter i meg sukkerfrie pastiller! tåler tydeligvis ikke søtningen i dem så veldig godt haha

Så flink du har vært!!

Anonym poster: 1e9859e55cb464876b8b64aa84eb42e4

Så godt å høre at det ikke har veldig stor betydning, men skal ikke gi opp å prøve å få det til å stemme :D

Takk, jeg er fornøyd selv og overrasket at det har gått så bra :D

Så fantastisk at du har nådd målet ditt, du må være bra stolt av deg selv! En stor klapp på skulderen fra meg og holde deg der klarer du vet du :D

Ja det var en tankevekker, jeg har byttet ut sukker osv, med splenda, stevia og natreen. Men jeg bruker ikke det vær dag men innimellom, og unner meg cola zero og lettis på lørdagskveldene. Kanskje det kan ha virkning ut uka :P hehe..

Anonym poster: ebe3039739483306d0510ae16e2e4da0

Skrevet

Jeg følger heller ikke det diagrammet. Ligger lavere på karbohydrater og høyere på fett.

Anonym poster: d44a2f3c6fb26ac38e12035239669e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...