Kathrine. Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei. Vil lage en liten morsdagsgave til mor mi. Har leita fram en del bilder og vil sette de sammen og legge musikk til og sende til ho på mail. Kva program kan eg bruke. Vi bruker nyeste versjon av Windows. Mannen min som normalt hjelper meg med sånt, men han har lagt seg (sjuk)
Mamanna Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Windows movie maker er veldig enkelt. Hvis du ikke har det fra før av, så kan du laste det ned gratis fra Windows sine sider.
Kathrine. Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2013 Tusen takk. Kjempe-program. Til og med eg fekk til å laste ned og ta det i bruk. Må finne en passende sang no.
Kathrine. Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2013 Windows movie maker er veldig enkelt. Hvis du ikke har det fra før av, så kan du laste det ned gratis fra Windows sine sider. Veit du korleis eg sletter sang, visst eg heller vil ha en annen? Da eg la til ny sang, kom den i tillegg...
M og gutta Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Trykk på sangen du ikke vil ha og delete-tasten
Kathrine. Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2013 Kor ser eg sangen da? (bare hører de når eg trykker play)
M og gutta Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Den skal ligge nederst på storyboarden din det hvor du hatt satt alt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå