Gå til innhold

Søskenvogn


mariposa7

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi har en jente som vil være 2 år og 3 mnd når lillemann kommer til verden.

Spørsmålet er hvor viktig det er å ha en søskenvogn (dvs. med 2 seter).

Må da evt. ha en som kan ha både sittestilling og liggestilling samtidig.

Noen som har noen gode tips på hva som er bra og ikke alt alt for dyrt?

 

Mvh,

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir bare 18 mnd mellom mine, så vi har kjøpt oss tfk twinner twist duo. Har ikke prøvt den enda.. Men kjøpte den billig fra kiddies24.dk.

 

Er jo kjempe mange søskenbarnekteskap å velge mellom, vi brukte en stund på å bestemme oss,

 

Men vi lager store barn, så trenger en vogn med god plass til barna.så da ble det tfk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor mye den eldste sitter i vogn. Det kommer til å bli 21 mnd mellom våre, og vi har kjøpt Mountain Buggy Duo søskenvogn. Hadde MTB Urban til førstemann og var kjempefornøyd med den, har dessuten testet litt forskjellige, og vi synes denne virker best for oss.

Regner ikke med å bruke den så mye i begynnelsen, men mere til sommer når vi skal på ferie og turer.

Du kan jo avvente og se om behovet melder seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Bugaboo donkey. Vil være 22 mnd i mellom barna. Eldste liker å gå, men er jo en mare å få han til å gå den veien jeg vil! Så jeg ser vi har bruk or vogna. I tillegg sover han kun i vogn på dagtid, så vi trenger en vogn med liggestilling til storebror også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Basson duo twin, setene kan snues begge veier, og med ekstra bag fikk vi den ny for under 5000 på choppi.no :D Vi regner med å bruke den endel frem til neste sommer 2014, siden minsten nå er 18 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh tusen takk for fine svar!

Jeg kom over et kanontilbud på nettet, og kjøpte Bozz twin Joggster. Den er sikkert absolutt ikke av de beste, men duger vel til vårt bruk.. Eldstemann er jo 2 år og 3 mnd når lillemann blir født, så det blir sikkert bare litt sånn transport til og fra barnehage vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...