Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har tatt ulønnet permisjon i et halvt år og tatt mine tre barn med meg og reist til mannens hjemland. Jeg kjenner ingen her og snakker ikke språket, men det går greit. Mannen kjører taxi og kjører noen ganger venner og familie rundt omkring. For tre timer siden sa han at han måtte ut en tur, jeg regnet med han skulle kjøre noen. Jeg ringte han nettopp og da var han på besøk! Jeg hørte musikk og støy i bakgrunnen. Er jeg urimelig når jeg mener han bør være sammen med oss når han har mulighet? Det hører med til historien at han skal være her et år alene etter at vi drar hjem. Anonym poster: 7647d6794eb76578fbaaacd9595b347d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Ja, det syns jeg e urimelig. Dersom ikke det var avklart på forhånd at han aldri fikk dra alene på besøk, hadde jeg aldri forestilt meg et slikt forbud. Det vil heller ikke bli noen hyggelige måneder for dere. Jeg ville ha "levd mitt eget liv" og planlagt fellesting. Ikke gått ut fra at han aldri vel fra min side. Anonym poster: 9acbe5220242c4ece8ce6446ef02f341
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Hadde blitt litt snurt ja, dersom han ikke sa at han skulle på besøk... Pleier da å avklare med mannen min før jeg reiser noen sted, samme gjør han. Men besøk syns jeg han må få lov å reise i... Anonym poster: 3c4b776fec7ae3deea88182020a0fbca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå