Gå til innhold

Pris på klær til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye synes du det er ok å betale for eksempel en genser og en bukse til et barn fra 2-7 år?Altså pris pr stk.

Anonym poster: 227b5ff3e66383b7b72c664e4e07cab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har kjøpt en genser som har kostet mer enn 200-300 kr til barn under skolealder.

Dongeri til såpass små barn kjøper jeg gjerne i kjedebutikkene og da koster de sjelden over 300 kr.

Ungene sliter ut tøyet og må ha klær de ikke trenger være redd for. Klær til denne aldersgruppen er forbruksvare og ikke noe jeg gidder legge mye penger i.

Eldste barnet her er 12 år og han får gjerne litt dyrere tøy nå, men selv klær fra de typiske leverandørene av ungdomsklær er ikke så dyre. Sønnen min liker merket Outfitters Nation og da koster gjerne buksene 400 kr og genserne omtrent det samme.

Anonym poster: 5616ec2f9fc5b7fba9dc63aa737a9fbe

Skrevet

Vi bruker alt fra 100-1000 kr pr plagg.

Anonym poster: 14566c9174f4364d0540d28c8c865d62

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Skjønner ikke dette motehysteriet enkelte foreldre fører over på barna sine. Kommer til å handle på kjedebutikkene (Cubus, H&M, Name it osv) i hvert fall til ungen blir tenåring.

Skrevet

Opp til 300 per plagg, men i det dyreste sjiktet helst ullbukser/-gensre m.m.

Jeg handler cirka aldri barnetøy utenom salg, dermed har vi greit med danske merkeklær og slikt uten at det koster noe mer enn ordinærpriset Cubus. Jeg vil påstå kvaliteten er veldig ofte er betydelig bedre.

Anonym poster: e7e15e12add5ce5fd84ca4d2c28ed50e

Skrevet

Bruker helst ikke mer enn 300,- på bukser og gensere. Handler ofte litt finere merker på salg. Er så lei av h&m og cubus, så ikke så ofte jeg handler der lenger. Bruker mer penger på ull og yttertøy, men kjøper også det jeg har lyst på og synes jeg har råd til av andre klær til barnet:-)

Anonym poster: f1bf1d390cd1a1abf9c27faff965d7c6

Skrevet

Handler det meste til 200-600,- av bukser og gensere men har også endel dyre merker bla dior, burberry etc som har kostet opp til 2500,- pr plagg.

Skrevet

Betaler det det koster for kvalitet. Bukser ofte mellom 3-500,- Gensere fra 149-400. Ull og tykkere gensere eller kule bukser 350-600+- Kjøper ikke klær på kjedebutikkene, kjøper heller kvalitet og mye av klærne jeg har er danske merker, ok pris, og kvalitet langt over hva kjedene lager. Mye finere er det og! Klærene går i arv, og også videre etter mine er vokst ut av det, noe som tar lang tid:-) Ytterklær videreselger jeg til omtrent halve prisen. Kjøper stort sett til fullpris, eller såklart kan jeg ta med meg salgsvarer om det er noe jeg liker, men venter ikke på salg nei. For disse selvstendige butikkene som fører merkene, er i en tøff bransje og jeg liker å støtte opp om de gode nisjebutikkene, hvis ikke forsvinner de.

Anonym poster: 9b43205f0876330fe39dd5790647a449

Skrevet

HI her

Kjøper så og si alt på lindex, og noe på h&m, men sitter noen ganger og ser på fint dansk design og det er så utrolig mye fint og fargerikt der!

Der kostet noe av det jeg kunne tenkt å kjøpe opp til 350 kr, så jeg kan vel kanskje unne guttene mine dette:)

Anonym poster: 227b5ff3e66383b7b72c664e4e07cab1

Skrevet

Barna mine sliter enormt på tøyet, så jeg er veldig glad for at kjedebutikkene har fine gensere og bukser mellom 79 og 149 kroner. Synes det holder, når klærne slites så fort. Og nei, det hjelper ikke å kjøpe dyrere "kvalitetsklær", de får like fort hull som klærne fra kjedebutikkene. Ellers synes jeg det er fint at de er aktive og dermed sliter på klærne.

Jeg tenker nå forøvrig på bomullsklær. Barna har selvsagt ullundertøy og noe andre ullklær, og de blir jo fort dyrere. Men også her prøver jeg å finne rimelige alternativer. Merinoull er da merinoull...

Anonym poster: eafeca012844f978d4b4cf660db83643

Skrevet

Dyrt ;-) det er prisen..

Anonym poster: a4803e18bd5518236a042c8979961067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...