Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hei Har hatt bekkenløsning/låsning under begge svangerskap. Etter nr to har det ikke blitt 100% bra. Etter en aktiv helg må jeg snu meg selv rundt med hendene mine siden bekkene er helt stivt. Nå har jeg vært ute å akt med vesla og bremset opp stor fart med beina. Det smalt i hofta så jeg ble både kvalm og svimmel. (kl 12). Først for en time siden gikk svimmelheten over, men kvalmen er der litt enda. Er nok smertene som gjør det går jeg ut fra... kan fint gå, men er jo litt ubehagelig og sårt. Kjennes litt ut som om det ikke er helt på plass og glepper litt. Smertene har avtatt noe, men er ubehagelig å sitte. Føler meg som en gammel kjerring her. Hvordan gå frem for at legen tar det alvorlig. Ble avblåst sist med muskelsmerter.... Eller burde jeg sjekke mer med tanke på det som skjedde i dag? Anonym poster: 0a08dfdaecda58ed8ca6b2f01b3116f2
Ladybird2014 Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Gå til kiropraktor!!!!Jeg gikk til fastlegen med lignende problem, fikk bare noe voltareen og et "god bedring", begge gangene! Så gikk jeg til kiropraktor, og alt ordnet seg. Han tok meg på alvor, og har masse erfaring og kunnskap.
Fire småtroll Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Til mandag tinger du en naprapat eller kiropraktor, de avblåser deg ikke med noenting, men sjekker deg grundig. Går du til en kiropraktor kan han/hun henvise til røntgen og også henvise til spesialist (som f.eks revmatolog) om nødvendig. Om du bor i nærheten av en manuellterapeut kan de gjøre det samme, undersøke deg grundig og evt henvise videre om de ikke kan hjelpe deg. Du trenger ikke henvisning fra fastlege for å gå til noen av disse, bare ring og bestill time selv.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Da skal jeg gjøre det. Ble litt skremt når jeg kjente det smalt i hofta. Nesten så jeg trodde at den skulle gå ut av ledd. (vet det skal mye til altså...) Men var fryktelig vondt, og jeg mener jeg burde tåle å bremse et akebrett med beina uten at det skal smelle i hofta... HI Anonym poster: 0a08dfdaecda58ed8ca6b2f01b3116f2
Ladybird2014 Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Gå til kiropraktor!!!!Jeg gikk til fastlegen med lignende problem, fikk bare noe voltareen og et "god bedring", begge gangene! Så gikk jeg til kiropraktor, og alt ordnet seg. Han tok meg på alvor, og har masse erfaring og kunnskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå