Gå til innhold

Tydelig gravide og kjøp av alkohol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en som har tydelig kul på magen som kjøper alkohol??

Jeg var akurat alene på butikken og kjøpte øl til samboer og en kamerat. Kom på det på veien hjem at det kanskje var en ting som hadde fått en del mistenksomme dibbere til å lure!!

Så, blir en gravid dømt for å drikke i svangerskapet, eller tenker dere at det sikkert er til noen andre og ikke kunne brydd dere mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at hun garantert kjøpte til samboeren/ mannen sin :) Jeg er kanskje naiv, men jeg tror at de fleste gravide har vett nok i hodet til å ikke drikke.. :)

Anonym poster: bc3d70d1e154aa01d87eeaa56b7f4df4

Skrevet

Jeg hadde kanskje tenk over d to ganger.. Men sikkert tenkt d var til noen andre:)

Skrevet

Jeg var på polet og skulle kjøpe vin til pappa i bursdagsgave. Og fikk så mange stygge blikk! Tror alltid det vil være noen som tenker sånn. Selv om jeg håper alle vet at jeg aldri hadde rørt alkohol i svangerskapet.

Skrevet

He he, jeg var på polet og handlet konjakk før hjul med stor mage og en ti måneders baby i vogna. Dama i kassa så så skeptisk ut at jeg følte jeg måtte si at det ikke var til meg :P

Folk vet så mye bedre nå til dags og er såpass opplyst at jeg regner med at det ikke er til seg selv den gravide kjøper alkohol, men det finnes jo så klart, og dessverre, unntak.

Skrevet

Samme som hun over :)

Jeg hadde tenkt at hun kjøper til mannen sin eller noe :)

Skrevet

Tviler på jeg hadde lagt merke til det engang.

Anonym poster: a1470e82c6e68f37b5fcdb20d0153d57

Skrevet

Meh... Regner med den gravide har vettet i behold jeg..

Anonym poster: 0538456410499e3de58dafda240ce25e

Skrevet

Så hvis mannen min kjøper tamponger så tar folk det for gitt at han har mensen??

Skrevet

Kjøpte tre bokser øl til kjæresten på butikken senest i går - med godt synlig kul på magen. Syntes først det var litt ekkelt, men hadde også to flasker alkoholfri Carlsberg i kurven så hvis noen hadde veldig lyst til å undersøke innholdet i handlekurven min nøye hadde de sikkert vært i stand til å legge sammen to og to?

Tenker at kassadamene har andre ting å tenke på, egentlig. De kan jo ikke nekte en gravid dame å kjøpe en pakke Serranoskinke heller :)

Skrevet

Så hvis mannen min kjøper tamponger så tar folk det for gitt at han har mensen??

Ha ha! Det er det mannen min tror at andre menn tror hvertfall ;p

Anonym poster: 0538456410499e3de58dafda240ce25e

Skrevet

Bare hvis han kjøper en diger sjokolade, Cosmopolitan og Diet Coke i tillegg ;)
Skrevet

Hva tenker dere om en som har tydelig kul på magen som kjøper alkohol??

Jeg var akurat alene på butikken og kjøpte øl til samboer og en kamerat. Kom på det på veien hjem at det kanskje var en ting som hadde fått en del mistenksomme dibbere til å lure!!

Så, blir en gravid dømt for å drikke i svangerskapet, eller tenker dere at det sikkert er til noen andre og ikke kunne brydd dere mindre?

Eh. Nei. Det bryr jeg meg virkelig ikke om - med mindre den gravide hadde åpna ølboksen og tømt den på styrten. Hadde tenkt at det var til noen andre:)

Skrevet

Ville nok tenkt (og håpt) at det var til noen andre

Skrevet

Det hadde jeg aldri lagt merke til engang:-)

Skrevet

Hadde ikke tenkt over det, nei.... Hdde trodd det var til samboer/gave om det var vin eller konjakk.... :) Hadde vært noe annet om det hadde vært røyk :)

Skrevet

Hehe, har tenkt på det samme selv. Men på en annen side hadde jeg ikke tenkt på det hvis jeg så en annen gravid kjøpe alkohol.

Skrevet

Hadde ikke tenkt over det, nei.... Hdde trodd det var til samboer/gave om det var vin eller konjakk.... :) Hadde vært noe annet om det hadde vært røyk :)

Har handlet røyk også jeg :-(

Huff. Det falt meg ikke inn engang at det var rart...!

Kommer fra lite sted da så de fleste vet at jeg ikke røyker heldigvis :-)

Skrevet

Jeg handlet røyk for min mor da jeg var høygravid. Interesserer meg midt ryggen hva folk tenkte om det. Har også handlet alkohol i samme «tilstand»

Skrevet

Hadde nok reagert med det samme, sånn helt ærlig. Men hadde nok tenkt, gave eller handle for noen andre :)

Var på polet og skulle bestille vin, og da hadde jeg gigamage ;) Hun som skulle ekspidere med var litt usikker til jeg sa: det er en alkoholfri en ;) Men fikk mange stygge blikk og ja. Var og handlet cider for ei annen venninne, og han i kassen så rart på meg da jeg var og kjøpte den :)

Nermeste pol over grensen så litt sjokka ut første gangen, andre gangen så var det bare "hun som tømmer lagret vårt for jordbærvin" som kom :D

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert, jeg er nok litt for godsinnet til akkurat det, hehe. Jeg hadde nok bare tenkt at den gravide kjøper for noen andre :)

Skrevet

Hehe fint å se at ikke det er så mange som dømmer da!!

I min handlekurv befant det seg:

Sjokolade

Seigmenn

Kanda toast

2 sixpack øl!!!!

Haha altså meget godterisyk gravid dame på alkoholhandling :-D

Skrevet

Hehe fint å se at ikke det er så mange som dømmer da!!

I min handlekurv befant det seg:

Sjokolade

Seigmenn

Kanda toast

2 sixpack øl!!!!

Haha altså meget godterisyk gravid dame på alkoholhandling :-D

Skulle sett min handlekurv på fredag ;)

2 pk fastelavensboller

Sjokoladepudding

Vaniljesaus

Brus

1 pk gulrøtter

Øl

Hihiii! Og jeg hadde ikke tenkt å dele med noen! Birtsett fra ølen og gulrøttene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...