Gå til innhold

Har så lyst til å bare skrike!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, tidlig på morgenen rundt halv 7 våkner 1-åringen i huset opp, og jeg og han starter dagen da. Mannen står opp i halv 8 tiden, drar på jobb og er der enda. Han skal jobbe til klokken 21. Og guttungen.. Er...så...sur...og sutrete i dag! Hyling, skriking, masing.... Jeg selv er ødelagt i bekkenet og bruker krykker! Får ikke til å gå ut å finne på noe med ham. Vi har sittet inne i hele dag, og det er enda en stund til leggetid! Har så lyst til å bare skrike! Jeg er så sliten i hodet nå, og tror ikke ungen har det så kult heller. :(

Dagens utblåsning!!

Anonym poster: ea9a40c435763d42dfac8ed714300413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke ei venninne som kan komme på besøk med barnet sitt eller noen andre i familien som kan komme og hjelpe deg litt? Føler med deg!

Anonym poster: 2759abaf0b6dfe4cef10c4cc1c0a4f01

Gjest overlord
Skrevet

Mitt heteste tips til slike anledninger er å invitere noen på besøk.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Stemmer for å få besøk jeg også, fungerer veldig bra her ihvertfall.

Skrevet

Stemmer i den med å få besøk. Ellers er det jo mye dere kan finne på inne da selv om bekkenet ditt er slitent. Men er ungen din nærmere ett eller to år, er jo utrulig stor forskjell på hva slags aktiviteter man kan bedrive.

Anonym poster: 5f4c714996e4872d866a62bdc495ae89

Skrevet

Ja det å ikke kunne gå ut er forferdelig når man har små aktivuser i hus.

Jeg skjønner deg godt! Hold ut :-)

Neste gang mannen er borte hele dagen ville jeg nok planlagt å få litt besøk av noen andre med barn slik at det ikke blir så kjedelig for lillepjokk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...