Gå til innhold

Hjelp, mannen har influensa (på ordentlig altså)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er faktisk litt småbekymret, sikkert fordi jeg aldri har sett ham så syk før, ingen andre heller for den saks skyld.

Han gikk hjem fra jobb på onsdag pga litt feber og verk i kroppen. Feberen steg utover kvelden og hver dag (altså 4. dag i dag) har feberen gått opp og ned og "rekorden" er 39,7. Han virker litt småfjern avogtil, når feberen er på topp. Men har også gode perioder uten feber og da er han ganske oppegående. Han har heller ingen plager med pust o.l. Føler seg bare helt elendig sier han. Tar 2 paracet når feberen er veldig høy. Drikker mye og sover på et kjølig rom.

Egentlig er jeg bare ute etter en bekreftelse på at dette er normalt. Han er sjelden syk og ikke i noen risikogruppe.

Prøvde å ringe legevakta for å høre hvor lenge dette kunne sitte i, men de svarte ikke, pga stor pågang.

Så har dere noen trøstende ord til en hysterisk kone? Heldigvis er ungene på hytta med besteforeldrene, så de slipper å se hvor stresset jeg er.

Anonym poster: ca9ac7cdc18e3b9ad7c7386f65b18198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt for influensa :) Når jeg har hatt det, er jeg så dårlig i 7-10 dager, så går det over! God bedring til mannen!

Anonym poster: 5a69d66300d175ae6c615513e475d9ce

Skrevet

Det er normalt og 39,7 i feber er ikke så farlig.

En ordentlig influensa tar mellom 7 og 10 dager og man er gjerne sliten i flere uker etter dette.

Han får stå han av.

Anonym poster: f8906803fe6e616f33819097a7d0ebb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...