Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av søstrene mine har dette, og hun ene fikk ikke til å føde pga det, det endte med keisersnitt etter flere timer med rier.

Krysser fingrene for at ikke jeg ender opp på samme måte. Jeg har nevnt det for jordmor, men hun sa bare at den ville rette seg opp etterhvert som tiden gikk. den gjorde jo ikke det på søsteren min, så skjønner ikke at den skal gjøre det på meg heller. Noen som har opplevd samme? kan man finne ut om man har det før fødselen?

Anonym poster: 40af96ab837b6999f490df0d59b276e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å ha. Tror søsteren din har misforstått litt, det er ikke til hinder for fødsel. Ofte vipper den fram av seg selv. Det kan du få sjekket på en vanlig gu.

Anonym poster: 3c35e04fc1b310d5743568a349f70ffe

Skrevet

Jeg har bakoverbøyd livmor og har født to barn på naturlig vis. Høres ikke helt riktig ut den informasjonen du har fått. Jeg har fått beskjed om at det ikke har noe å si.

Anonym poster: eba503e19e4484df44288661c0b1c97c

Skrevet

Min er også bakoverbøyd. Eneste forskjell etter som jeg har skjønt er at det tar litt lenger tid før man får tydlig mage pga den bygger seg opp bakover først.

Den bøyer seg oppover etterhvert som magen vokser. Har født et barn og ikke noe problem da iallefall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...