Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Å, som jeg plutselig lengter tilbake til babytiden der ungene bare lå der og var søte......... Har ei superhormonell tenåringsjente i hus, som er sur og spydig og så selvsentrert at det halve kunne være nok!! Smittsomt er det også....:-P Prøver så langt det går å ta det med det gode, men altså - nok er nok. Nå fikk jeg sagt at hun var en uspiselig fjortis, og det hjalp jo selvfølgelig ikke på humøret:-( What to do dere andre med hormonelle tenåringer i hus?? Baaahh, en utblåsning bare.......
*Lissi* Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Å jada. Har to til tider svært uspiselige tenåringsjenter i hus. I tilleg til en 2 åring som nærmer seg "3-års trassen", en 4 åring som vet best og en (heldigvis) veldig rolig gutt på straks 7 år. Du har min fulle sympati for å si det slik!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Tuuuusen takk - det hjalp;-) Føler meg som verdens verste og mest mislykka mor akkurat idag....... Endret 9. februar 2013 av Kari Mari
♥Madam Mim♥ Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Hmmm du kan jo prøve min mors oppskrift: Jeg var enebarn og dermed var min mor den jeg kranglet med istedet. Vi kranglet ofte om alt og ingenting og kan vel ikke si at mamma var så mye mer voksen enn meg i de diskusjonene.... Etter å ha kranglet en stund skulle hun si det til pappa når han kom hjem!, nemlig!!!! Etter ca 30 min på rommet kom oftest mamma å banket på døra og spurte og jeg ville ha kakao eller spille kort!!! Hihi. Det ble jo menneske av meg også, og mamma er og blir verdens beste :-)
Gjest sug lut Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Det er et helvete, og det er lov å mislike sitt eget barn intenst. De er noen jævla motbydelige krek på sitt verste, og du ønsker dem bare langt vekk, slemme og egoistiske og udelt utakknemlige. Men hei, det går over, og så er de akkurat så fine som du vet de kan.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2013 Helt sant luten :-) Åååå, så mye dritt jeg har hatt lyst til å si idag, men har heldigvis (nesten iallefall) klart å latt vær. Prøver å ta meg sammen og gått ut på trappa og tatt meg en røyk i stedet :-P Tiden for røykestoppen er visst ikke moden ennå likevel.....;-)
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Hehehe... Akkurat som å høre tenåringen min, dette her Jeg har ingen gode råd til deg, for jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn innimellom selv. Men var godt å høre at det er flere som har det som oss, og jeg skal følge med på svarene, kanskje jeg får noen tips Har en tenåringsdatter som er proppfull av hormoner, en 6 åring som er i minipuberteten, en 4 åring som til tider kan erte på seg en gråstein, og en 2 åring som har kommet i trassalderen og som har skjønt at bare jeg brøler (!) høyt nok så mååå alle se på meg... Sier som deg; GUD, GI MEG STYRKE!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2013 Ha ha, fælt å si det - men det er liksom en fattig trøst at vi er flere ;-) Idag (og igår) har jeg gjort ALT galt. Alt jeg sier er "teit og helt på trynet" og når jeg spør om forklaring på hvorfor hun synes det, så får jeg til svar at " du er så tett at du ikke fatter det likevel!" Altså - hva svarer man da? Skal man vise sin autoritet, eller bare la kommentarene passere? Hun er slem med sin søster, som har besøk. Elsker å kjefte og ligger bare og ser på tv. Når jeg titter inn i tv-stua nå, er søster og venninna hennes forvist til en puff, mens fjortismonsteret slanger seg alene i den store sofaen......Herregud....:-/ Til hennes forsvar så er hun nok (også) særdeles premenstruell idag :-P
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Ha ha, fælt å si det - men det er liksom en fattig trøst at vi er flere ;-) Idag (og igår) har jeg gjort ALT galt. Alt jeg sier er "teit og helt på trynet" og når jeg spør om forklaring på hvorfor hun synes det, så får jeg til svar at " du er så tett at du ikke fatter det likevel!" Altså - hva svarer man da? Skal man vise sin autoritet, eller bare la kommentarene passere? Hun er slem med sin søster, som har besøk. Elsker å kjefte og ligger bare og ser på tv. Når jeg titter inn i tv-stua nå, er søster og venninna hennes forvist til en puff, mens fjortismonsteret slanger seg alene i den store sofaen......Herregud....:-/ Til hennes forsvar så er hun nok (også) særdeles premenstruell idag :-P Ja, er de ikke sjarmerende? Jeg har slått hardt ned på dette med munnbruk, og kaller hun oss navn eller er frekk i kjeften så blir det bråk. Og det vet hun Derfor er hun faktisk påpasselig med å ikke banne til meg, snakke nedlatende o.l.. Men hun er en jævel på å huffe, akke, stønne, himle med øya, og en slags sukkelyd ala arghh når jeg snakker til henne. Også denne oppesen "jahhh??" om hun skal spille likegyldig eller småfrekk.. Ohhh lord Når roer egentlig dette seg??
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. februar 2013 Ha ha, fælt å si det - men det er liksom en fattig trøst at vi er flere ;-) Idag (og igår) har jeg gjort ALT galt. Alt jeg sier er "teit og helt på trynet" og når jeg spør om forklaring på hvorfor hun synes det, så får jeg til svar at " du er så tett at du ikke fatter det likevel!" Altså - hva svarer man da? Skal man vise sin autoritet, eller bare la kommentarene passere? Hun er slem med sin søster, som har besøk. Elsker å kjefte og ligger bare og ser på tv. Når jeg titter inn i tv-stua nå, er søster og venninna hennes forvist til en puff, mens fjortismonsteret slanger seg alene i den store sofaen......Herregud....:-/ Til hennes forsvar så er hun nok (også) særdeles premenstruell idag :-P Ja, er de ikke sjarmerende? Jeg har slått hardt ned på dette med munnbruk, og kaller hun oss navn eller er frekk i kjeften så blir det bråk. Og det vet hun Derfor er hun faktisk påpasselig med å ikke banne til meg, snakke nedlatende o.l.. Men hun er en jævel på å huffe, akke, stønne, himle med øya, og en slags sukkelyd ala arghh når jeg snakker til henne. Også denne oppesen "jahhh??" om hun skal spille likegyldig eller småfrekk.. Ohhh lord Når roer egentlig dette seg?? Ja, det lurer jeg også på :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå