Gå til innhold

Kjempeskuffa over vennene våre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire prinsessa som fyller et år. Plutselig var det visst ikke så stas med henne alikkavel, for nå har 3 av 4 av mine venninner meldt forfall og ingen av mannens kamerater kommer. Så ender det opp med bare familien liksom.

De trenger jo ikke late som de bryr seg når de ikke engang kommer i bursdagen.

Anonym poster: 978e61c815a2348f8425c98502b65cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du?

Anonym poster: aa14b1895eba94c3abcca9b1a3373fbd

Skrevet

En etårsdag pleier vel å være for den nærmeste familien, ikke for foreldrenes venner? Det er jo ikke så veldig spennened hverken for bursdagsbarnet eller andre voksne som regel.

Anonym poster: 6d0381fc3f9777799865a153cbdcb2bc

Skrevet

Hvis man er god venn/vennine med foreldrene synes jeg at de kunne prove å komme hvis de er invetert.

Skrevet

Vel, det er deres prinsesse, ikke vennene deres. De har kanskje andre planer den dagen.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Her ble både 1-årsdagen og 2-årsdagen feiret kun med familie. Hadde "restefest" dagen etterpå da noen venninner stakk innom, men det var ingen plikt å komme.

Skrevet

Tipper du ikke er seriøs, men om du så er:

Har aldri invitert hverken venninder eller kamerater til bursdagsfeiringer for barnet vårt så fremt de selv ikke har barn i samme alder som barnet vårt har lekt med. Kun familie og venner av barnet.

Og måten du skriver på virker det som om du er ganske ung og da har og kanskje ikke vennene deres noen barn selv?

Anonym poster: fad2bc285b96f67ea9861a190a97258c

Skrevet

Hehe, nå var du festlig.

Skrevet

Skjønner deg jeg HI

Hadde samme greia selv til sønnens 2 årsdag nå. Ba inn til "barnebursdag" for å få spist opp rester og barna våre kunne leke. 3 av 4 svarte aldri om de kom eller ikke, og den siste hadde andre planer (skulle i dåp, så er unnskyldt). Alle disse har barn som er jevngammel med sønnen min og er venninner av meg.

Skrevet

Skal man ikkje bry seg litt om det som skjer i livet til vennenne sine? Hvis en vennine får barn og inveterer meg på 1års dagen kjem jeg selfølgelig hvis jeg ikkje har andre planer. Det barnet er stor del av livet til min vennine.

Skrevet

Herregud så kjipe dere er! Vi har hatt vennene våre i barnas ettårsdager, og vi har selvfølgelig gått i barnebursdager vi har vært invitert til. Vi feirer da våre venners merkedager! Det er ikke SÅ mye vi rekker å være sammen med fulle jobber og barn og alt. Skjønner deg godt jeg, HI!

Skrevet

Vennene våre har alltid familiefest når barna er så små, med åpen invitasjon til venner. Så da pleier vi å stikke innom en tur, utenom den normale "festen" :)

Anonym poster: ef27aeffdee9994df29f1ab93c78a29e

Skrevet

Nå var det ikke meningen å være kjip. Trodde helt seriøst at dette var tull. Kunne ikke falt meg inn å forvente at venner og kamerater av meg og mannen skulle komme i en 1 årsdag.

Skrevet

Jeg kjenner noen som har det slik. De har barnebursdag, sammen med klassekamerater til ungene, familiebursdag OG selskap sammen med egne venner og deres barn. Jeg har aldri tenkt at det er rart egentlig, men kanskje heller at de må like selskaper veldig godt :-P

Men jeg synes det er veldig dårlig gjort, dersom vennene dine først har takket ja, for deretter å melde avbud.

Skrevet

Herregud så kjipe dere er! Vi har hatt vennene våre i barnas ettårsdager, og vi har selvfølgelig gått i barnebursdager vi har vært invitert til. Vi feirer da våre venners merkedager! Det er ikke SÅ mye vi rekker å være sammen med fulle jobber og barn og alt. Skjønner deg godt jeg, HI!

Hvordan vet du at den som opprettet emnet er HI? Vedkommende er anonym, er hun ikke? Eller bety HI noe annet? Er litt fersk her inne, jeg....

Skrevet

Hvordan vet du at den som opprettet emnet er HI? Vedkommende er anonym, er hun ikke? Eller bety HI noe annet? Er litt fersk her inne, jeg....

Hi står for hovedinnlegger.

Anonym poster: ec8e9c697492957745deaf31e5b28562

Skrevet

Vi har aldring invitert mine eller mannens venner i bursdag til våre barn. Eneste er om barna til våres venner blir invitert i barne selskapet. Synes Hi lager et for stort nummer ut av at hennes barn fyller år, ikke så veldig viktig for andre mennesker, bortsett for familien kanskje.

Anonym poster: 003f76ad4a8e67daaf1a5f273a9e58c0

Skrevet

Kjedelig! Jeg hadde blitt glad for en bursdagsinvitasjon, enten det var en ettårsdag eller trettiårslag!

Man skal dele gledene med sine venner. Synd de ikke dukker opp.

Anonym poster: 59561710b36c7281c1c7b813207adb0b

Skrevet

Om dere andre inviterer venner i barnebursdag eller ei er da klinkende likegyldig! Saken her jo at de er invitert, og slik jeg har forstått det takket ja til invitasjonen for så å trekke seg. Det er da kjipt for HI uansett!

Skjønner godt at du blir skuffet hi! Om vennene dine ikke har barn er det ikke såå rart at en ettårsdag ikke er førsteprioritet, men da takker man ikke ja! Uansett så betyr nok ikke dette noen verdens ting for barnet ditt, så hev deg over det og kos dere på bursdagen med de som kommer :)

Skrevet

Synes du forventer mye her, det er overhodet ikke vanlig å gå i bursdagene til venners barn.

Dere er kanskje av de første i venneflokken som får barn eller?

Nå er jeg litt eldre og alle mine venner, absolutt alle faktisk har minst 2 barn og flere av dem har både 3 og 4 barn. Om vi skulle bruke tid på å gå i bursdag til alle disse barna (til både mine og mannen venner) hadde vi jo ikke fått gjort annet...

Det er helt vanlig at det er bare familie som kommer i en 1-års dag. Men skjønner jo at du ble skuffet når du hadde helt andre forhåpninger.

Pust med magen og tenk deg om, barnet er mer enn fornøyd med familie, og det er jo det viktigste. Etterhvert begynner det i barnehage og skole, da vil dere invitere barnets venner i selskap og det blir kjempegøy. Foreldrenes venner pleier ikke være del av barneselskap... Eller har du kanskje vokst opp med at alle dine foreldres venner kom i selskap når du hadde bursdag, er det derfor du er skuffet?

Anonym poster: 582d79595e7b91f5c5d58ceb4519c5d7

Skrevet

Hi står for hovedinnlegger.

Anonym poster: ec8e9c697492957745deaf31e5b28562

HAHAHAHAHAHA! Takk for svar! Har synes at HI var litt vel aktiv her inne :-)

Skrevet

Skuffa fordi ungen fyller et år? Ungen vil ikke en gang huske denne dagen. Her kommer knapt familien ved første bursdag og det er helt greit. Blir da kake og kos for det :)

Anonym poster: d08bc7d8dbe9e81aa6713c8e724e8ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...