Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 er på 5 dagen uten snus i dag. hadde jeg visst det var så vanskelig å slutte skulle jeg aldri begynnt å snuse... har trappet ned ganske lenge nå.. men så økte forbruket litt igjen å da måtte jeg bare slutte på dagen. ble for dumt.. så nå har jeg brukt onico istede. men planen er å droppe onico etter en uke fri for snus. mensynes det er veldig vanskelig å holde motivasjonen oppe.. noen som har noen tips? går i tyggis, drops å onico.. meeeen det vanskeligste er at jeg ikke hadde lyst til å slutte i utganspunktet..å det gjør jo alt så mye vanskeligere.. slutter kun fordi jeg er gravid.. å jeg vet at ikke snusere har en tendens her inne til å dømme de som snuser.. de sier gjerne at man er egoistisk når man snuser, å hadde de snust ville de sluttet på dagen... men disse kommentarene er jeg ikke interessert i.. tenker¨oi så flink jeg er som har holdt i 5 dager! men kveldene er værst... Anonym poster: ccb548a77ab118d6b187b2ff48005769
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Du har vært kjempeflink! Gå til akupunktur! Det kan hjelpe mot suget! Anonym poster: 945ee96e76a9ea7d250f49f1ad7251ff
stearin Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Hva med å sette pengene du nå ikke bruker på snus på en egen sparekonto i omtrent 6 mnd? Da kan du kjøpe deg noe fint for summen du har spart p å ikke snuse det vurderer jeg å gjøre når jeg skal slutte.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Brukte nicotin plaster. Anonym poster: b56a0980bb774a6210a359dcba2d4fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå