Gå til innhold

Hvor mange av hvert plagg har din toåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk nettopp gjennom klærne til sønnen min og tok bort alt som var for lite, ble en hel søppelsekk :P For han har sluttet med bleier, så alle bodyene ble pakket bort.

Men så ser jeg at han har bare fire bukser som er passe nå, og 5 som er aaaalt for store.

4 bukser er vel kanskje litt lite? Gensere, jakker og tskjorter pluss ullundertøy har han masse av heldigvis.

Hvor mye har ditt barn av hvert sånn ca?

Anonym poster: 0cce54c8bdf804f37867eb0754ed9dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaaner ikke!! Skuffene er fulle, og renner over når alt er rent..

Skrevet

Aaaaaner ikke!! Skuffene er fulle, og renner over når alt er rent..

Hehe, var akkurat det som var tilfelle her så fant ut at jeg måtte gå gjennom. Fikk litt sjokk over hvor mye som var for lite :P

Anonym poster: 0cce54c8bdf804f37867eb0754ed9dff

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hun har masse truser, strømpebukser, longs og gensre. Bukser har hun kanskje 3 som passer, men nå på vinteren så går hun mest i kun strømpebukse. Hun har mange kjoler, men de bruker hun ikke.

Skrevet

Gikk akkurat igjennom klærne hennes nå....

En hel skuff full av gensere sikkert 15 stykker, en full skuff med bukser ca 15 det også i tillegg til 5 onepice.

Hun er iferd med å skifte størrelse så noen av klærne passer akurat nå, mens ca halvparten er nyinnkjøpt!

Eneste hun har litt lite av nå er tynne trøyer. Har sluttet med bleie, men går fremdeles litt med body. Bodyene er i den str hun nå vonser ut av så blir kun handlet trøyer som erstatning :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...