Gå til innhold

Hvor mye brukte dere på brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1700,- sjekk kjolene på dittbryllup.nu De har også fysisk butikk på gjøvik. kjolene kommer fra USA og de har mange fine og billige ialle kategorier

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-Off-The-Shoulder-Court-Brudeslep-Sateng-Tyll-Brudekjoler-Med-Snore-002011393-g11393 Jeg har denne herligheten hengende i skapet nå. Joda, det er kinakjole, og sateng er ikke silke, men ingen skal inn under blondene med forstørrelsesglass uansett. Den er akkurat like fin som på bildet. Men husk at du skal betale moms og tollklarering, så beregn det med i prisen. :)

Akkurat like fin som den på bildet? Men den på bildet var grusom!!

Anonym poster: 3d0c4c2a2b26d2ab61c6f9956fafa96b

Ja fysj, den er gyselig. Men den skulle jo matche bruden, så da måtte det bli sånn da vet du. ;)

Skrevet

Brukte rundt 1000 kr, skreddersydd, i Sør-Afrika på 3 uker. Fantastisk å bruke å lite penger på noe som jeg var så utrolig fornøyd med! Og dama tok prisen sin hun, hun skulle ikke ha mere sa hun!

Anonym poster: d901d14b5bff18861ee5f4a9e877413e

Skrevet

Brukte 3000. Kjøpte kjolen min på ebay, var så heldig å få originalkjolen ubrukt så billig :) Kjøpte en fra jkdress også, men var ikke fornøyd i det hele tatt og møtte ingen forståelse.

Anonym poster: 3a6cc7f28750777c219eed52fadf2bf7

Skrevet

Brukte vel 10 000 tilsammen på kjole, slør, sko og veske.. Hadde veldig god råd på den tida så vi brukte en veldig stor sum på bryllupet. Men etter at barna kom og vi måtte kjøpe stort hus og to biler så angrer jeg.. Så utrolig mye mer fornuftige ting vi kunne ha brukt penger på enn et ekstravagant bryllup som varte i 12 timer...

Anonym poster: d2232bf2d2d17b4293f7e741a6a01ed7

Skrevet

17500. Galskap!! Jeg har rimelig god økonomisk fornuft sånn ellers.

Anonym poster: 1b3251e24d61faa47b60221f717edbde

Skrevet

Jeg har sett at de brudekjolene jeg ønsker meg er langt utenfor budsjettet mitt. Planen min er å prøve på brudesalong slik jeg finner den jeg vil ha og riktig størrelse for så å følge med på finn.no etter drømmekjolen.

Det er det som er min plan også. Enten finn.no eller noen av de billige nettstedene som syr etter mine former. Men må vente enda em stund pga er gravid med termin i mai også er ikke bryllupet før i 2014

Anonym poster: 1856f9a4b7eaa734a044fc6293bb8239

Skrevet

900 + moms, fra kina

Anonym poster: 0e83b340a00ff8d904c2111e3def4566

Skrevet

16 000, inkludert tilpasning. Tanken på å tilbringe en hel dag innhyllet i polyester er direkte frastøtende, jeg lette lenge for å finne ekte silke uten tacky bling, men fant til slutt :) Merkelig hvor mange vrudesalonger som ikke skjønner hva "uten pynt, bling, blindet eller broderier" betyr... "Åh, men det er jo bare litt..." Null, sa jeg!

Anonym poster: f6fb7e3fb6026f9d729a252b9df91912

Skrevet

Men jeg skjønner ikke at dere tør å bestille på nett. Man aner jo ingenting om hvordan den blir på.....

Skrevet

3333 kroner (flott beløp, ikke sant) inkludert slør og tilpasning - hadde sko. Kjolen ble bestilt fra Thailand :-)

Anonym poster: a803eb6e960e10bd025b86802a0fa25b

Skrevet

Men jeg skjønner ikke at dere tør å bestille på nett. Man aner jo ingenting om hvordan den blir på.....

Jeg ville ikke ha gjort det hvis det var standardstørrelser, men hvis det går etter mål, er det tryggere. Kjolen min ble helt perfekt tilpasset til meg. Trikset nå er å holde målene nøyaktig der de er frem til bryllupsdagen. :)

Jeg har også en veldig enkel kropp å kle, siden jeg er en lyktestolpe med pupper og rumpe. Hadde det vært flere kurver å ta hensyn til, kunne det nok vært mer risikabelt. :)

Skrevet

Jeg ville ikke ha gjort det hvis det var standardstørrelser, men hvis det går etter mål, er det tryggere. Kjolen min ble helt perfekt tilpasset til meg. Trikset nå er å holde målene nøyaktig der de er frem til bryllupsdagen. :)

Jeg har også en veldig enkel kropp å kle, siden jeg er en lyktestolpe med pupper og rumpe. Hadde det vært flere kurver å ta hensyn til, kunne det nok vært mer risikabelt. :)

jeg hadde garantert målt feil :-P

Skrevet

45 000 (anomymknappen før jeg får høre det).

Anonym poster: 6f58315bb348366f5cba250d6b080ecf

Skrevet

brukte 5000 kr på kjole, sko og undertøy. Jeg kjøpte en av åretskjoler fordi salongen hadde utsalg for å få inn neste års modeller. Det var en kjole som egentlig kostet 8000 kr!

Anonym poster: 63aa63b547ef88559d0636c979511da0

Skrevet

13000,- + sko og veske. Ingen hårpynt, sminket og ordnet håret mitt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...