Gå til innhold

Hva skal DU i kveld??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme?

Fest?

Besøk?

Kino?

etc

 

Anonym poster: ee1829ec553fd64f755ad0de0f23fe0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være hjemme med syke barn. . Kansje typen kommer på besøk visst han får barnevakt..

 

Anonym poster: 20a022bc10216f8c7a51da9443bf65b0

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hjemme med sykt barn, som sover akkurat nå. Hadde store planer for helga, men med mat i revers så blir vi hjemme..... :(

Skrevet

Jeg er invitert på fest, men siden jeg var på fest forrige helg dropper jeg denne... (Jeg som aldri fester, omtrent, kryss i taket å bli invitert på to fester to helger på rad, he he). Vi har planlagt pizza og film i kveld, hele familien. Mannen skal bake kake til sin kjære (ja, meg altså) til morsdagen i morgen, jeg skal se på :D

Skrevet

Skal kose meg hjemme med mann og barn. Var ute med venninner i går så da er det deilig å ta det med ro i dag.

 

Anonym poster: 144505214fce0a8d6a6c418fd12496a1

Skrevet

være hjemme med syk liten gutt, også tjuvstarte på morgendagen med bollebaking tenker jeg :) også prøve en ny oppskrift på hjemmelaget hamburger :)

Skrevet

På tur med stenaline

 

Anonym poster: f3415f11a197284c75384b05fb207e81

Skrevet

Skal på fest - drikke vin i bare selskap av voksne! Første fest på to år så blir billig i drift! :o)

 

Anonym poster: c3e4887dc634ee4b9cfa2d8e40e60497

Skrevet

Kose meg hjemme:-) har barnefri, så da skal jeg frike ut og rangle, og kan sove leeeenge i morra! Gull:-))

 

Anonym poster: 04f8a15847e2b1ff0c1130e344b6dd7b

Skrevet

Skal på fest - drikke vin i bare selskap av voksne! Første fest på to år så blir billig i drift! ohmy.png)

 

Anonym poster: c3e4887dc634ee4b9cfa2d8e40e60497

haha

HI

 

Anonym poster: ee1829ec553fd64f755ad0de0f23fe0c

Skrevet

Forhåpentligvis se Pitch Perfect med samboeren, håper bare ikke jentungen våkner hvert 5 min....

Skrevet

Overleve en liten en på fem måneder og seks tenner på vei ut. Lite spennende, men livat i heimen blir det :)

 

Anonym poster: 4daea3c01fffdfff9f76da48e97fc669

Skrevet

skal bort til venner på pizzamiddag....så når ungen er i seng blir det litt vin og sofaen for mor og far:)

 

Anonym poster: 16cef39ecc795184da50284ba90ac119

Skrevet

Er alene med to gutter på 8 år ikveld, han ene bare låner vi på overnattings ;) så de har sine planer med ps3 og pizza og jeg får min tid i sofaen med " hver gang vi møtes" rolig og okey lørdagskveld :)

 

Anonym poster: b565ddd5d96eb1b2b8a8f72cb562bf67

Skrevet

Hjemme, sannsynligvis alene for det meste da mannen må jobbe. Barna skal sove uten tull. Jeg har fått kink i ryggen og det verker helt ned i leggene. Kom helt brått. Både gleder og gruer meg til kveldsstellet. Klarer ikke løfte minstemann. Tror jeg må få hjelp av svigermor, men er et ork det også.

Skrevet

Sove. Har vakt i morgen.

 

Anonym poster: 0f31a6642995e260159e8c6daa8eb9f1

Skrevet

Skal på klubb og feire bursdag:-)

Skrevet

Barnefri så skal bare nyte stillheten med min kjære!!

Har ei jente med totalt munndiare om dagen så deilig å få hvile ørene litt :-D

 

Tenkte jeg skulle få med meg finalen i melodi grand prix :-)

Skrevet

Swingersparty

 

Anonym poster: e750a6591b1d9c50ec0f7d04a0a843d0

Skrevet

På kino med mannen og se Hansel og Gretel:)

Skrevet

Har eksamen på mandag, så her blir det siste finish på forbredelsene.

Dessverre begynte datteren min å spy i natt så jeg er stygt redd for jeg også får det. Har bestemt meg for å tvinge meg på eksamnene uansett hvor syk jeg blir :P

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Barnefri så skal bare nyte stillheten med min kjære!!

Har ei jente med totalt munndiare om dagen så deilig å få hvile ørene litt :-D

 

Tenkte jeg skulle få med meg finalen i melodi grand prix :-)

 

Er det i kveld???

 

Ja, da er planen klar for min del også ;)

 

Ellers skal vi ha sangkonsert i morgen og jeg må legge meg tidlig. Har lever de to midterste til mormor og morfar nå sånn at det blir minst mulig stress i morgentidlig. Så har bare minste og eldste hjemme. Eldste skal ha ei venninne på overnatting, vi skal ha konsert sammen, så vi skulle egentlig bruke kvelden på å øve. Men må jo få med meg finalen av mgp også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...