Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Hvordan skal jeg fortelle att jeg er blitt gravid? Jeg har gått på P-pille ,men ikke fulgt klokkeslett slavisk,jeg gikk også på en hard antibiotika kur i perioden jeg har blitt gravid.(har nå sjekket pakkningsvedlegg og der står det att kan redusere effekt av P pille). Jeg har også "hoppet"over mens noen ganger,men da jeg skulle slippe den til kom den ikke:-/ Jeg er rundt 11-12 uker på vei ca. Problemet er att jeg er ganske sikker på att dette er noe ikke mannen i huset vill ta veldig godt i mot! Vi har ikke vært sammen ett år en gang,men har nettopp flyttet i sammen. Jeg har ett barn på tre år fra før,han har ingen. Hjelp,hvordan fortelle han dette ? Jeg er noget stresset for hvordan jeg skal kunne få fortelle han dette på en fin måte! Anonym poster: 15615a468a5f21ebaa2df09c0b1ffd25
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 si det rett ut det vel . Han er vel voksen nok til og takle det,ellers bør han ikke ha sex. selvom du bruker p pillen er det alltid en sjanse,den er ikke 100% trygg,kjenner flere som har blitt gravid med de,selvom de er nøye. Anonym poster: f36b3df803bae2b19ef0ac8bb1eba2e4
Februargullet2013 Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Hmm, kan jo lage en god middag, prøve og få barnevakt og prøve og ta det penest mulig opp med han, jeg tror jo at han bare bli glad for det
Slufse Guri Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Du har vel ikke akkurat klart å bli gravid helt av deg selv, så han må bare få vite det fortest mulig. Skriv en lapp om du så må. Han har ett ansvar han også, selvom du beskytter deg aldri så mye. Det der kan skje hvem som helst.
Gjest yrild Skrevet 9. februar 2013 #5 Skrevet 9. februar 2013 Du har gjort alt du kan for å ikke bli gravid. Jeg mener... Hvem ville tenkt på at antibiotika senker prevensjonssikkerheten til p-pillene? Det å hoppe over mensperioder skal ikke gjøre noe for sikkerheten! Det er aldri gøy å bli gravid uten å planlegge det så lenge en av dere ikke er så positive til det, men det er sånn at man kan bli gravid selv med prevenjon og da må man rett og slett bare snakke sammen om hvaman gjør... Hvis du ikke vil ta abort er det jo klart :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 Jeg vet bare egentlig litt sånn med meg selv att det ikke er riktig tidspunkt. Vi har snakket om "hva hvis det skjer" . Og da har han sagt att det er noe han ikke håper skjer,og da måtte deg jo selvsagt skje! Er redd han skal tro jeg har gått bak hans rygg på noen måte,leser jo om x-antall f Anonym poster: 15615a468a5f21ebaa2df09c0b1ffd25
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 X-antall folk her inne spm gjør slik mot sine menn(hårreisende er min mening) men hva om han tror jeg har gjort dette med vilje? Nå tenker og grubler jeg b Anonym poster: 15615a468a5f21ebaa2df09c0b1ffd25
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 Jeg nok mer en nødvendig! Sorry det ble delt opp (kommer stadig borti publiser knappen) Sånn er det da alt er stress i hode ! Anonym poster: 15615a468a5f21ebaa2df09c0b1ffd25
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan la du det forening tilfelle? Anonym poster: 15615a468a5f21ebaa2df09c0b1ffd25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå