Gå til innhold

Oppgitt ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 13 år med en jeg giftet meg med altfor ung,så det gikk jo feil så klart,så vi ble skilt når gutten var 6 mnd, idag er begge gift på nytt og han har søsken på begge sidene, problemet er her at pappan hans,alltid hører på kona,for eksempel når de skal ha han anhver helg og 2 ganger i uka slikt det har blitt i det senere tid,var 50% før,men funket ikke pga den nye damen hans ikke ønsker at han er der så mye, her i huset har det aldri vert noe problem,min mann behandler sønnen min på lik linje med døtrene våre, nå i helga var det pappan sin tur og ha gutten,men kona hans skulle til foreldrene sine, og ønsket ikke og ha med sønnen vår,noe han sa var greit, gutten begynner og bli lei og vil helst ikke dra i hele tatt, kan jeg holde han hjemme derfra,eller får jeg sak på meg da? jeg ser jo at dette ikke er noe bra for sønnen min, han er mye lei seg og stenger seg inne,er jo i denne tiden han trenger pappan sin mest,synes det er så vanskelig ;( noen gode råd?

Anonym poster: c1ba79ff400d788debe278124c93335f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med eksen din. Si det som det er. Like greit at han slipper, om faren likevel ikke er interessert i å ha han der? Trist da..

Anonym poster: 646b2a0ea1e3bd43aa7fa42ab7dd7371

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Du kan ikke uten videre holde gutten hjemme, men du kan innkalle far til foreldresamtale på familievernkontoret der dere kan snakke om samværet og hvordan det skal være slik at det blir bra for gutten deres.

Skrevet

Jeg synes dette er kjempe trist,men tror det er best for gutten og få slippe og være der da,Så lenge,Han sikker føler seg veldig Uvelkommen i det huset,Tror ikke det er bra det heller,Så snakk med faren og be han skjerpe seg,ellers så Har Du gutten din Hjemme :)

Gjest FinogFjong
Skrevet

Guttenn din er over 12 år, og hans mening skal vektlegges! Selvsagt skal han slippe å dra et sted han er uønsket! Hold han hjemme, og krev mer i barnebidrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...