Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Siden onsdag har jeg hatt en go klatt slim ( sorry detaljer) kommer alltid på morgenen, det er tykt og på str me en 1kr det er seigt og jeg trodde det var slimproppen !?? Men når det kommer værdag så kan det vel ikke være slimproppen da ? Hjelp !! Anonym poster: 88ed6e7399e5de0ede390f0ce9aaa719
<3 2G <3 Skrevet 9. februar 2013 #2 Skrevet 9. februar 2013 Proppen kan godt bruke lang tid på å slippe, for det bygger seg ofte på igjen om ikke hele går med en gang, eller at det ikke er klart for fødsel.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Siden onsdag har jeg hatt en go klatt slim ( sorry detaljer) kommer alltid på morgenen, det er tykt og på str me en 1kr det er seigt og jeg trodde det var slimproppen !?? Men når det kommer værdag så kan det vel ikke være slimproppen da ? Hjelp !! Anonym poster: 88ed6e7399e5de0ede390f0ce9aaa719 er foresten 38+0 Anonym poster: 88ed6e7399e5de0ede390f0ce9aaa719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå