Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. februar 2013 #1 Skrevet 9. februar 2013 Takket være deres utallige tråder om en viss Tone har jeg faktisk klart å drømme om henne i natt! En actionfylt og skummel drøm der Tone var heltinnen! Det var en smukkas med også, mulig det var denne Erik et eller annet, jeg er ikke helt sikker på hvordan han ser ut, men det var Tone som var tapper og modig. Og alt der dere Dibberes skyld som sniker Tone inn i hjernen på folk som hverken ser Idol eller den facinerende dokumentarserien om henne Jaja, dagen kan bare ta seg opp herfra!
LittLykkelig Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Og jeg drømte at min mann var et sånt utro svin med null respekt, sånne som man leser om her inne! Også pga dib.. Han vekket meg fordi jeg hulket og hyperventilerte så mye i søvne at han trodde jeg hadde fått søvnapne! Haha. Godt dib gir oss drømmemateriale
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. februar 2013 #4 Skrevet 9. februar 2013 Natt til i går våknet jeg av at jeg drømte at jeg svarte på et innlegg her, skjønte ikke hvor jeg hadde gjort av mobilen når lillemann romsterte i senga si. *flaut*
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2013 #6 Skrevet 9. februar 2013 Og jeg drømte at min far fersket meg midt i gruppesex med en hel haug lugubre individer. Helt klart også dib sin feil Anonym poster: 3559bb8e9690a6b1779f2788632f6c55
Musemorbr / Skrevet 9. februar 2013 #7 Skrevet 9. februar 2013 Vi fikk magesjau i natt, og jeg våknet, og løp på do mens jeg tenkte på om jeg skulle gå inn og opprette klagetråd. Men så innså jeg at det var å dele for mye. haha Nå gjør jeg det likevel.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. februar 2013 #8 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Vi fikk magesjau i natt, og jeg våknet, og løp på do mens jeg tenkte på om jeg skulle gå inn og opprette klagetråd. Men så innså jeg at det var å dele for mye. haha Nå gjør jeg det likevel. Haha! Hadde nesten samme opplevelse er om dagen.. Satt på ramma og surfet på iphonen. Der lå en tråd som lød "hvorfor sitter du her midt på natta" (eller noe i den dur). Skreiv et svar, men tenkte "neeeu, det blir for mye" så droppa det. Men nå fikk jeg endeli nevnt det alikevel... Skjlnt ikke så detaljert som det bli her om natta Endret 9. februar 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 Hahaha, vi har dib under huden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå