Gå til innhold

Hvordan fortalte du at han skulle bli far?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er sånn halvveis prøvene her og har tenkt at det er ikke alltid han vet om jeg tar en test eller ikke og dersom den blir positiv så vil jeg si det på en litt morsom og spesiell måte:) forslag og erfaringer? Hva gjorde du?:)

Anonym poster: 919315b589bacfb69aea0f9355823342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg så var det han som så testen bli positiv, så var ikke noe fancy her. Men du kan da muligens pakke den inn og si du har en gave til ham? :)

Skrevet

Ikke noe spennende her heller dessverre, han visste at jeg skulle teste. Han lå fortsatt i senga da jeg kom tilbake fra badet og sa "jeg er gravid!"

Skrevet

Han var med og testa. Hadde først en test med bare streker, den ble positiv, men han insisterte på at jeg skulle ta en cb med tekst på også, så han fikk se det svart på hvitt :)

Skrevet

Jeg lå på brystet hans og sa ''jeg er gravid'' med et lurt smil. Han begynte å gråte av glede.. Magisk øyeblikk <3

Anonym poster: 4ac399da2a206a97a62121878c088f68

Skrevet

Sendte en sms haha. Alenemor

Anonym poster: cbcb5e4e20564a38b7a903204dfc69dc

Skrevet

Pakket inn en body og ga kort. :)

Anonym poster: aa1db4cdc98c9f514c65d421c7fdad94

Skrevet

Jeg ringte han med en gang jeg hadde tatt testen - da var han på jobb i militæret halve Norge unna meg. Jeg hadde panikk, han tok det med knusende ro (var ikke planlagt).

Skrevet

Tok bilde av testen. Var en sånn "gravid"/"ikke gravid"-test, så selv han skjønte hva det betød :-P Han måtte bare komme hjem (er student) for han klarte ikke konsentrere seg lenger :-P

Anonym poster: 9bc3a6a7e5af46d770f8ae500496ea6c

Skrevet

Vår første... -Jeg tror jeg er gravid... Testen påstår det. Så gikk jeg ut of tok min siste røyk..(noensinne- nå snart 6 år siden)

Vår andre- han visste det før jeg tenkte tanken. Han sa til meg- ta en test du, så får du se at du et gravid, ikke bare sliten.

Dette var 3 dager før ventet mens, og han hadde søren meg rett.

Skrevet

Mannen min var på fjellet og hjalp en kamerat å bygge hytte. Dårlig mobildekkning så jeg sendte en SMS. Den tikket selvfølgelig ikke inn før de klatret opp på taket for å fikse noe der. Mannen ble så overasket at han datt ned. Heldig vis landet han i en snøfonn og skadet seg ikke. Holdt godt fast på telefonen gjorde han også.

Anonym poster: fbd2e0255c7f8ada9062a4e8ec14a227

Skrevet

Her har jeg alltid blitt gravid akkurat rundt den tiden noen har dødd. Hver gang!! Så i sommer når mannen min var å letet etter en venn som var meldt savnet, så var jeg hjemme med ungen vår. Jeg tok tilfeldigvis en test og joda.. Den var positiv. Ringte mannen min og sa at jeg tror **** er død fordi jeg tok nettopp en positiv graviditetstest. Mannen min ble glad der og da (han nekta å tro at vennen hans var død), men så fant de ham...

Anonym poster: aa1d7479a9f7ac7f370cd0b76878a043

Skrevet

Han var med og testa begge gangene.

Anonym poster: 95fae5973d3d981a743dfceaf9d1ac4f

Skrevet

Her var det såpass at han klarte å komme borti puppene mine ganske hardt. Ømme som F :) Skrek ut vær forsiktig og det smeller fra han: er du gravid eller? Hva pokker trur du fikk han krast tilbake. Uff hormoner som kikka inn og han ble ganske paff med verdens største smil :)

Anonym poster: cab528567f7464fa398db5681443800c

Skrevet

Første gangen vi testa positivt så sto han ved baderomsdøra og ventet på at jeg skulle bli ferdig med å tisse:-p

så ventet vi de laaaange sekundene sammen...før testen lyste opp med : gravid! :)

Andre gangen jeg testa positivt så lå min mann og sov enda (testa tidlig på morgenen), så jeg tok med testen inn soverommet og viste han den:)

Hadde nok ikke greid å holde det hemmelig for mannen ett sekund en gang:)

Skrevet

Jeg fikk eldste på tre år til å løpe ut i stua og rope: "pappa, pappa, mamma har bolle i ovnen!"

Han skjønte selvsagt ikke hva det betydde og lurte bare på når vi skulle spise bollene

Anonym poster: cde8e5f3b691c2b034595c2017161bda

Skrevet

Sa noe sånt som "øh, jeg er gravid" og viste han testen :)

Skrevet

Vi hadde prøvd i mange år, Pergotime, inseminasjon og til slutt IVF. Jeg var lei av negative tester, så jeg bare overlot urinprøven til han.

Så han sto på badet og trippa og ventet, svak, svak strek. Han brukte fere tester fordi han ikke stolte på den første.

Anonym poster: f4b97fb64cbfef04b6cd0a2ce1bdb52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...