Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hørte jo nesten ingenting! Og surt som fy! Anonym poster: 1c209fa7ed6d5959e1c4cb68138730c4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Sikkert noe feil med det tekniske.. Anonym poster: 2ff5d15747feda219ee4b5c70cf90e08
Studine mevik Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Sikkert TV2 som driver med autotuning
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Da var det ikke bare meg nei..... Syntes det hørtes veldig surt ut ja. Anonym poster: 2b813da879dece1705521163361f1e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå