Gå til innhold

Hva gjør du for mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å vise at du bryr deg...

Anonym poster: 3de81e61480f15614bedb0607bb6e805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager varme lunsjer han kan ta med seg på jobb:-) Spør han masse om jobben, det liker han veldig godt. Merker jeg at han er ekstra sliten en dag, skjemmer jeg han skikkelig bort.

Ellers gjør jeg masse småting, og prøver å varte han opp i det daglige, og få han til å føle seg som en mann. Det er veldig fruktbart;-)

Noen dager gjør jeg det motsatte, og er en heks. PMS-heks. Da vet jeg at han føler seg mindre mann, og mindre elsket, og jeg nyter hvert sekund, sukk....og sånn går nå dagene, høhøhø:-D

Skrevet

Mye.. Mange småting. Feks så lager jeg av og til niste, eller gjør klar en lunsj som han kan hente mens han er på jobb. Jeg har lagd tapas til han og kompisene som skal ha "manneklubb" imorgen. (Litt snurt for han ble kastet ut pga venninnekveld med tapas forrige uke. :P )

osvosv. Småting som gjør dagen litt bedre. :)

Anonym poster: 8af7226851491954e3a53f80fe12420b

Skrevet

Ikke nok... Har vært mye flinkere før i tiden: kjøpe en liten ting jeg vet han vil like på butikken (yndlingssjokoladen eller et blad f.eks), laget yndlingsmaten hans til middag, god niste til å ta med på jobb, bakte noe godt på en hverdag osv. Er ikke flink til å gjøre slikt lenger og det er mest fordi han er så utrolig lite flink til å vise at han setter pris på ting. Sier knapt takk for gester, så da gidder jeg rett og slett ikke gjøre det, men slår til av og til da. (Han gjør aldri noe ekstra for meg heller da, har aldri gjort det, så har egentlig ikke så dårlig samvittighet for det.)

Anonym poster: 50ad7c49a3cd5a29c7ac130a67f3229f

Skrevet

Jeg gjør nok dessverre ikke alltid så mye, men har noen småting som går igjen..

F.eks å ha kaffe klar til han kommer hjem fra jobb (jeg drikker ikke kaffe selv, mens han er avhengig), kjøper alltid med ting jeg vet han trenger eller liker når jeg er på butikken og så legger jeg gjerne ungene eller lufter bikkjer alene om kvelden når jeg ser han er sliten (Vi bruker da som regel å gjøre dette sammen hver kveld).

Og inn i mellom så får han en blowjob, haha

Anonym poster: f95c13c3cb99f8e6fdcff67202e057e0

Skrevet

Ikke så mye.

Men han gjør ikke så mye for meg heller, så da går det opp-i-opp :)

Anonym poster: 7bfd00e1bc288270eaa8896d9fe427a3

Skrevet

Suger han og gir han fitte.

Anonym poster: 621fe9fb2ec458203b5c17668108d7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...