Gå til innhold

Hvordan forhold har du til tantebarna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nært,overfladisk,ses sjelden....?

Anonym poster: 35b112fad07e7f981c550fa8cfa397ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig nært på min kant, ikke like nært på mannens, men det er på grunn av geografien! :D Sees så ofte det lar seg gjøre

Skrevet

Vi ses sjelden ettersom vi bor et stykke fra hverandre, men med eldstejenta er det nært :) Mellomste har jeg passet ved et par anledninger, men som sagt bor vi et stykke fra hverandre så det blir dessverre sjelden :/

Skrevet

de var lenge de eneste barna i familen, så de er forgudet og elsket! <3

Skrevet

Nært :)

Anonym poster: e45f4e6a74262a281d8204bb8517cddb

Skrevet

Distansert, pga. geografisk avstand på begge kanter. Det er trist.

Skrevet

Dårlig forhold. Svigerinna mi liker meg ikke, og det legger hun ikke skjul på. Og broren min er en tøffel som ikke tør å si i mot henne. Fikk for eksempel beskjed om å ikke røre minsten deres fordi hun var livredd meg, men den lille jenta løp jo på meg med verdens største smil i ansiktet. Utrolig trist for jeg er så glad i ungene, men har valgt å holde meg på avstand. Ungene mine har kontakt med dem, men ikke så ofte. Håper det blir annerledes når mine andre søsken får barn.

Anonym poster: e9cd9bbe6892513e9c143029dfa8a1a7

Skrevet

Nært forhold til halvparten av dem:)

Gjest Gullguttene
Skrevet

Har ingen tantebarn, verken på min eller samboers side. Mest antakelig mange år til det kommer noen også.

Skrevet

Nært... Veldig nært! De var mellom 10 og 17 år da jeg selv ble mor, så jeg har hatt mange år til å skikkelig skjemme de bort <3

Anonym poster: 4e800f3e75c87522f981aa2de554a192

Skrevet

Hvordan forhold? Hører du ikke selv at du ikke hadde bestått norskkurset med dette?

Anonym poster: 6ab9d314c1af734f70e6d1a676c67313

Skrevet

Veldig nært med de 2 eldste, Jeg er mer som en storesøster for de fordi det bare er 9 og 11 år mellom meg og dem. Er oppvokst sammen og de bodde hos meg 1 år når de var tenåringer. De har egen nøkkel hit og kommer og går som de vil :)

De to andre har jeg også et nært forhold til,men ser de dessverre bare 2 ganger i året fordi de bor i usa.

Også har jeg "adoptert" lillesøsteren til de to eldste. (datteren til min søsters x mann) Hun kommer fra Costa rica, pappaen dro ned og hentet hun når hun var 6 år fordi moren ikke var noe snill. Hun er nå 9 år og hun er her ofte. Jeg kjøper klær og leker til henne og behandler hun som hun skulle vært min egen.

Skrevet

Hvordan forhold? Hører du ikke selv at du ikke hadde bestått norskkurset med dette?

Anonym poster: 6ab9d314c1af734f70e6d1a676c67313

Kjære vene..... Dette spiller da vel ingen rolle her??? Er ikke dette samtaler mellom folk flest da? Om man skriver hvordan, hvilket eller hva slags..... Poenget er vel at man får svar på det man lurer på?

Anonym poster: aa4185dd6b4e1c12df568eb2bd94b534

Skrevet

Hvilket?

who the fuck cares?
Skrevet

Hvilket?

who the fuck cares?

you obviously...

Skrevet

Veldig nært. Jeg og min søster har barn født i samme år, og bor i samme blokkgang - nå er vi i permisjon sammen og sees hver eneste dag. Har minst en avlastnings dag hver i uken for hverandre. Jeg elsker den gutten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...