Gå til innhold

Tone er så fin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakkert sminket, nydelig hår og tøffe klær. Skulle gjerne hatt Tonemor med meg på shopping!

 

Anonym poster: 606cb93550f8cca0405feb7830edb319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men bare en smule for overfladisk til at jeg hadde orket å ha henne med meg på shopping. Hadde følt meg for feit og dvask ved siden av henne.

Skrevet

Joda, hun er pen. Men jeg kunne heller ha tenkt meg en dag med stylisten, sminkøren og frisøren hennes :P

 

Anonym poster: 0ccdc8046ed768f8d17ec29f0256fc9a

Skrevet

Hadde ingenting i mot henne før, men kjenner jeg er kraftig lei hele dama nå, etter all eksponering i det siste.

Skrevet

Hun er pen, men eier ikke sjarm og virker ikke sympatisk. Så da er hun ikke så pen lenger i mine øyne.

 

Anonym poster: 0e81ff69e07784ab491d61eeadf808f8

Skrevet

Hun er pen, men eier ikke sjarm og virker ikke sympatisk. Så da er hun ikke så pen lenger i mine øyne.

 

Anonym poster: 0e81ff69e07784ab491d61eeadf808f8

 

Var sammen med henne i et bryllup i fjor sommer. Hun er sympatisk, utadvent og morsom. Ikke minst sosial!!

 

Anonym poster: a702c2d55331b18f2b2027f4a35bfe74

Skrevet

Nydelig jenta. Og Greve er digg haha

 

Anonym poster: 82a32191b652d29a04fc4ff5952c377a

Skrevet

Hvorfor i alle dager kaller dere en jente dere overhodet ikke kjenner som overfladisk, usjarmerende og usympatisk? Jenta er jo positiv og har fin utstråling. :) Lukter misunnelse lang vei....

Gjest Skofantomet
Skrevet

Om ikke den jenten har utstråling så vet ikke jeg :) Nydelig og supersjarmerende!

Skrevet

Hun er kjempe nydelig, men jeg henger meg opp i noe hun gjør med øyenbrynene.

Men for all del, skulle gjerne vært like fjong.

Skrevet

Sjarmen er vel en del av det som gjør at Tone har komt seg frem... Herlig hun, men er litt lei jeg også, er nok en smule overeksponert ja :)

 

Anonym poster: 7e3d2119353bf7b393df751a485ed230

Skrevet

Synes hun er veldig pen og sjarmerende :)

 

Anonym poster: 8a4c966298ce0042b20131d0534263b1

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Pent hus, men ingen hjemme.... ;)

Skrevet

Pen men blottet for sjarm.

 

Anonym poster: 2177bc3a09ff63320ea349f0fb837b99

Skrevet

Syns hun er pen, ja :) skulle sikkert hatt hun med på shopping, men bare hvis jeg var 10 kg lettere :P

Skrevet

Pen er hun, ja, uten tvil.

 

Hvordan hun er som person kan jeg derimot ikke uttale meg om, da jeg ikke kjenner henne. Jeg finner det merkelig å uttale seg overstrømmende positivt eller negativt om noen man ikke kjenner.

Skrevet

Pen er hun, ja, uten tvil.

 

Hvordan hun er som person kan jeg derimot ikke uttale meg om, da jeg ikke kjenner henne. Jeg finner det merkelig å uttale seg overstrømmende positivt eller negativt om noen man ikke kjenner.

 

Det går da fint å ha en mening om den personen hun presenterer i media. Om den personen er den samme som den ikke eksponerte delen av Tone kan man ikke vite.

 

Tone er pen hun. Men jeg synes ikke den personen hun er i media er så veldig tiltalende. Alt for tilgjort og flørtende. Hun er sikkert blitt formet slikt, og det funker sikkert for noen.

 

Man kan også faktisk mene noe om noen uten at man er sjalu.

 

Anonym poster: 087c7b172942d949b9678eecffd5d65a

Skrevet

Hvorfor i alle dager kaller dere en jente dere overhodet ikke kjenner som overfladisk, usjarmerende og usympatisk? Jenta er jo positiv og har fin utstråling. smile.png Lukter misunnelse lang vei....

 

JEG synes hun virker overfladisk og usjarmerende. Hun var sjarmerende før, men nå virker hun bare høy på pæra. Selvsagt er jeg misunnelig, kan jo ikke mene noe negativt om Tone uten å være misunnelig (ironi)..

 

Anonym poster: 0e81ff69e07784ab491d61eeadf808f8

Skrevet

Hun hadde aldri aldri vært der hjn er idag hvis det ikke var for utseendet...

 

Anonym poster: 8239d1d54c4384a4b85e52c1be4c1061

Skrevet

Hvorfor i alle dager kaller dere en jente dere overhodet ikke kjenner som overfladisk, usjarmerende og usympatisk? Jenta er jo positiv og har fin utstråling. :) Lukter misunnelse lang vei....

 

 

Når en er så opptatt av og bruker så mye tid på utseende så syns jeg det er å være overfladisk. Det betyr ikke hun ikke har gode kvaliteter av den grunn. Å ha henne med på shopping blir da ikke riktig for meg. Kan heller ta henne med på lekeland sammen med meg og barna. Det hadde nok vært hyggelig.

Skrevet

Hvorfor i alle dager kaller dere en jente dere overhodet ikke kjenner som overfladisk, usjarmerende og usympatisk? Jenta er jo positiv og har fin utstråling. :) Lukter misunnelse lang vei....

 

 

Når en er så opptatt av og bruker så mye tid på utseende så syns jeg det er å være overfladisk. Det betyr ikke hun ikke har gode kvaliteter av den grunn. Å ha henne med på shopping blir da ikke riktig for meg. Kan heller ta henne med på lekeland sammen med meg og barna. Det hadde nok vært hyggelig.

 

Det må du selvsagt få lov til å mene, derimot så synes jeg ikke man trenger å ytre negative ytringer om andre på nett. Du, som meg, har garantert noen usympatiske sider ved deg selv. Det hadde derimot kanskje ikke vært like hyggelig å lese om det på nettet der alle kan lese det.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...