Gå til innhold

Har dere stellebord til 2åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å ta d vekk, men er samtidig travelt å bytte bleier på gulvet !

Anonym poster: 4122af3a0986814875794df5639feaf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde stellebord helt til barnet sluttet med bleier. Jeg har rygg- og bekkenproblemer, og foretrakk at hun selv klatret opp og la seg i riktig høyde.

Anonym poster: 5b0318268df0e387603b59ef09d7dfe5

Gjest Skofantomet
Skrevet

Byttet på gulvet fra han var ett år. Men han var en makk da, så heller vondt i ryggen enn at han skulle falle på gulvet :)

Skrevet

Nå har jeg en baby som bruker stellebordet da, men bruker det til eldstemann når han bæsjer, sysn det er det mest praktiske.. Hadde nok hatt stellebordet en stund til her. greit å ha han i arbeidshøyde.

Anonym poster: 23d9cda3b90371ec88d7bd604c070a48

Skrevet

Ja, det har vi. Har ikke knær til å skifte på gulvet. Stellebordet blir faktisk brukt av 5-åringen også etter han har badet, da sitter han oppå der mens jeg klipper neglene hans, pusser tenner osv.

Anonym poster: badfa3588cee4efdb9b5fd5e0e324cc1

Skrevet

Nei. Det kastet vi ut for et år siden.

Skrevet

Bruker det til 2-åringen, og siden det kommer en baby snart blir det stående. Så lenge de bruker bleier er det praktisk.

Skrevet

næh, vi bare legger ham på gulvet vi

Anonym poster: aba79cf3f7c1ee26f7b8624e0a6d615e

Skrevet

Vi måtte slutte med stellebord da frøken var 6 måneder. Da kunne hun snu seg rundt, og vi tok ikke sjansen på knall og fall og hjerneskade. Bruker stellematte på gulvet her.

Anonym poster: 2c52d82373f46f972f1f1b8920710313

Skrevet

Har aldri hatt stellebord. Der vi bodde før var det ikke plass, og etter vi flyttet har vi ikke sett behovet!

Går veldig fint å skifte i sofaen eller på gulvet :-)

Skrevet

Nå er ikke sønnen vår riktig 2 år enda, men snart, så jeg svarer her:)

Vi sluttet med stellebord når junior begynte å gå/reise seg opp, ble da for utrygt å skifte høyt oppe følte vi:-/

Bruker nå å legge ut et håndkle e.l. På gulvet, så han får legge seg der når vi skal skifte etter f.eks.bæsjebleier:)

...han går også delvis på toalettet, så føler at stellebord ikke er så nødvendig nå fremover:)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Slutta med stellebordet da hun var rundt 15 mnd.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi har stellebord til gutten på 2,5 år, har også et til baby. Syns det er veldig praktisk, kunne ikke tenke meg å sitte på gulvet flere ganger om dagen.

Skrevet

Ja, det har vi. Har ikke knær til å skifte på gulvet. Stellebordet blir faktisk brukt av 5-åringen også etter han har badet, da sitter han oppå der mens jeg klipper neglene hans, pusser tenner osv.

Anonym poster: badfa3588cee4efdb9b5fd5e0e324cc1

Samme her :)

Skrevet

Jeg kasta ut stellebordet lenge før ettårsdagen. Da lå han ikke i ro oppå der lenger, så da var det mest praktisk og tryggest å skifte på gulvet, enten liggende eller stående. Han sluttet med bleie rett etter toårsdagen, så det hadde uansett vært uaktuelt å ha det stående fremme så lenge.

Skrevet

Nei. Stellematte på gulvet til bæsjebleier. Solgte det da hun var halvannet.

Skrevet

Ja, men bare fordi vi også har en baby, som bruker stellebordet. Toåringen bruker det nesten aldri, hadde kastet det ut om vi ikke hadde hatt babyen. Det er trangt for henne på stellebordet, jeg er redd hun skal falle ned, og det er i grunn like greit å skifte bleier mens hun står. Bæsjebleier mens hun ligger på gulvet.

Anonym poster: 7cb20d8e1eea2a73816a03093bdadc0b

Skrevet

Toåringen bruker ikke bleie. Vi skiftet stående eller på gulvet fra ca atten mnd, og sluttet med bleie rundt toårsdagen. Men stellebordet stod på badet, siden jeg var gravid igjen, og fordi vi oppbevarte klær og bleier til ham der selv om han aldri lå oppå der:-)

Anonym poster: 0b4ebaecfe49755da89684cba22c2c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...