Gå til innhold

Noen som har barnas navn tatovert på seg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel Harry med tatovering generelt når man er gammel? Og det er mer normalt med tatovering nå, enn det var før.

Anonym poster: 564770fbe6f584841471df386fbf5db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg, men de er flettet inn i en tatovering som dekker nesten hele øvre del av ryggen så de synes ikke så godt. Ser ikke problemet med at jeg har det når ungene blir store, flau over meg kommer de sikkert til å være en gang eller ti uansett. Men de vil alltid være ungene mine...

Dere som lar andres mening stoppe dere fra å gjøre de tingene dere selv har lyst til er det veldig synd på, jeg kunne ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Jeg har begge barna mine sitt navn tatovert. Angrer ikke et sekund, elsker å vise den frem. Den er i tillegg utrolig fin med nydelige feminine bokstaver. :)

Anonym poster: f1d68f9e99e4c7ec236f969a8823ab5e

Skrevet

Jeg har begge barna mine sitt navn tatovert. Angrer ikke et sekund, elsker å vise den frem. Den er i tillegg utrolig fin med nydelige feminine bokstaver. :)

Samboer har også. :)

Skrevet

Her skal samboer tatovere navnet til sønnen vår med fotavtrykket hans når han blir født. Har flere venner som har gjort det, så syns ikke det er rart. :)

Hvordan gjør du det med fotavtrykk? Det fikk jeg også lyst på!

Anonym poster: cb0cacceaee62d32097db670f535b2b6

Skrevet

Jeg har det ikke, men når babyen i magen blir født så skal jeg tatovere inn navnene deres, i en feminin tatovering som er veldig meg :)

Folk får bare syns det er harry, bryr meg sjelden om sånt. Er allerede så harry at jeg bruker brune gensere sammen med svarte bukser :o Hehe.

Anonym poster: c3045ad83494810e47432875306b3272

Skrevet

Har sønnen min sitt navn på innsiden av håndleddet. Den er liten og veldig søt. Og tattovere barna sitt håndavtrykk eller fotavtrykk synes jeg ikke er noe særlig pent....

Anonym poster: 713375edd065b17327be564aeefa4516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...