Gå til innhold

Hvordan skal jeg feire 30-årsdagen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva skal jeg ønske meg?

Planleggingen bør begynne snart, og gjestene bør få en dato. Tror ikke jeg vil feire hjemme, tror (håper!) vi blir for mange til det. Kan man leie et utested noen timer? Hva koster noe sånt?

Har planer om skikkelig fest, ikke middag og kaker (det tar jeg med familien en annen gang). Bor i en storby, så det burde jo være mange muligheter, men jeg er ikke så vant til å arrangere selskap...

Videoannonse
Annonse
Gjest overlord
Skrevet

Personlig syns jeg det er litt kjedelig med bursdag på et utested. Da ville jeg heller hatt en sammenkomst hjemme før vi gikk ut. Upraktisk med gaver på et utested med andre gjester (de stenger ikke med mindre dere er maaange).

Hadde det vært meg ville jeg hatt det hjemme. Om du ikke har plass ville jeg gjort det slik: Lei et rimelig lokale. Send skriftlig invitasjon der du ber alle ta med en liten tapas-rett istedenfor gave (om du ikke vil lage all maten selv da, og de nærmeste kjøper vel en gave uansett). Alle tar med et bidrag til baren og man rullerer på å være bartender og DJ.

Jeg pleier ikke komme med konkrete ønsker til andre enn de aller nærmeste. Til runde dager syns jeg det er gøy med gaver som jeg kan ha for alltid. Smykker er vel det jeg alltid blir mest glad for.

Skrevet

Leie lokale? Her bruker man gjerne bygdehuset.

Skrevet

Til min 30-årsdag leide jeg bakgården på et utested (kjente eierne) og hadde jordbær, potetgull og nøtter i skåler. Vi kjøpte øl, vin og et utvalg drinker i baren til reduserte priser. Spilleliste med favorittnusikken min, vi dansa og drakk og koste oss. Var på sommeren dette da.

Anonym poster: 01c4327623f8918384a30f58bafe6667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...