Gå til innhold

Noen mødre i Drammen her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre fra Drammen her ? :) jeg kjenner svært få mødre og skulle gjerne blitt kjent me noen me baby eller småbarn ? :)

 

Anonym poster: 09dc1d728e92c9fda9ad60d1fde578bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

En nyfødt og en på 3 år

 

Anonym poster: bbfd8f687a3f20b9e9e4c25791f7abcc

Skrevet

blir mor om ca 6 uker :-)

Skrevet

Jeg også.. Men min gutt er straks 11.. Men vi skulle gjerne hatt flere venner med gutter på hans alder...

 

Anonym poster: 1942dbe0bf4a214a3b0b670c519ca2ec

Skrevet

35 år med jente på 4, Konnerud.

 

Anonym poster: b690ba057662a4572d752e18008586e1

Skrevet

Drammen her også. Gutt på 4 og venter en gutt til i midten av mars

 

Anonym poster: 9f78d73266ff94fc0bc714e79555b608

Skrevet

Her også. En på 3 og en i magen.

 

(Audix78, vet hvem du er, så deg sist 12.12 ;) *hysj*)

 

Anonym poster: a9cbeef0cad993099fe2b6c7f9ac5346

Skrevet

Jeg har en gutt på 11 1/2 og ei jente på 1 1/2 :-)

 

Anonym poster: 00e7ea00c0be8ce94ce45692b848f93e

Skrevet

Har en gutt på 5 + ett eller annet i magen som kommer ut i august! :)

 

Anonym poster: af64d2abb914cd706011fb8d8f69c1a2

Skrevet

så koselig da #7 :-) hvor langt på vei er du? skal ikke si noe ;-) klemmer

Skrevet

Drammen her ogs, bor på Konnerud. Gutt på 3,5 år :)

 

Anonym poster: 7e1f917877df467aae0482a7452d38ba

Skrevet

Bor i Drammen vi også :) har en gutt på 9 år.send gjerne pm dere som vil:) koselig å bli kjent med nye mennesker :)

Skrevet

Jepp!

En nyfødt og en på 3 år

 

Anonym poster: bbfd8f687a3f20b9e9e4c25791f7abcc

 

 

Meg over.

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle være anonym..

 

35 år, bor på Konnerud

Skrevet

Audix, jeg er ganske nøyaktig fem måneder bak deg i løypa.

 

Anonym poster: a9cbeef0cad993099fe2b6c7f9ac5346

Skrevet

Er 29, bor i skoger, en gutt på 9 og ei jente på 3 :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har nettopp flyttet til konnerud. Har ei jente på 3.5 år.

Skrevet

Bor også på Konnerud. har en gutt på 3,5 år :)

Skrevet

Så artig. Hvor på Konnerud holder dere til da?

 

Vi holder til på Hallermoen. Jeg er 26 år og har kun et barn :)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Her var det mange konnerud folk :) er 23 og har ei jente på 8 mnd ;)

Skrevet

Mange fra Konnerud her, ja:-) Jeg og, har gutt på 5 og jente på snar 5 mnd, bor ved Stordammen:-)

Skrevet

Jente på fire på Konnerud. Selv er jeg 35

 

Anonym poster: b690ba057662a4572d752e18008586e1

Skrevet

Akkurat flyttet da Konnerud her ;)

28, termin i påsken, 4-åring fra før :)

 

Anonym poster: 299b977dac202a3cf5cd95fc4bddd0f1

Skrevet

Jeg har en gutt på 11 1/2 og ei jente på 1 1/2 :-)

 

Anonym poster: 00e7ea00c0be8ce94ce45692b848f93e

 

 

Hvor bor du da ?? Gutt straks 11 her

 

Anonym poster: 1942dbe0bf4a214a3b0b670c519ca2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...