Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Noen andre fra Drammen her ? jeg kjenner svært få mødre og skulle gjerne blitt kjent me noen me baby eller småbarn ? Anonym poster: 09dc1d728e92c9fda9ad60d1fde578bf
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Jepp! En nyfødt og en på 3 år Anonym poster: bbfd8f687a3f20b9e9e4c25791f7abcc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Jeg også.. Men min gutt er straks 11.. Men vi skulle gjerne hatt flere venner med gutter på hans alder... Anonym poster: 1942dbe0bf4a214a3b0b670c519ca2ec
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 35 år med jente på 4, Konnerud. Anonym poster: b690ba057662a4572d752e18008586e1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Drammen her også. Gutt på 4 og venter en gutt til i midten av mars Anonym poster: 9f78d73266ff94fc0bc714e79555b608
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Her også. En på 3 og en i magen. (Audix78, vet hvem du er, så deg sist 12.12 *hysj*) Anonym poster: a9cbeef0cad993099fe2b6c7f9ac5346
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har en gutt på 11 1/2 og ei jente på 1 1/2 :-) Anonym poster: 00e7ea00c0be8ce94ce45692b848f93e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Har en gutt på 5 + ett eller annet i magen som kommer ut i august! Anonym poster: af64d2abb914cd706011fb8d8f69c1a2
Audix78 Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 så koselig da #7 :-) hvor langt på vei er du? skal ikke si noe ;-) klemmer
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Drammen her ogs, bor på Konnerud. Gutt på 3,5 år Anonym poster: 7e1f917877df467aae0482a7452d38ba
Donna1 Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Bor i Drammen vi også har en gutt på 9 år.send gjerne pm dere som vil:) koselig å bli kjent med nye mennesker
Caprica Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Jepp! En nyfødt og en på 3 år Anonym poster: bbfd8f687a3f20b9e9e4c25791f7abcc Meg over. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle være anonym.. 35 år, bor på Konnerud
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Audix, jeg er ganske nøyaktig fem måneder bak deg i løypa. Anonym poster: a9cbeef0cad993099fe2b6c7f9ac5346
Nullstress;) Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Er 29, bor i skoger, en gutt på 9 og ei jente på 3
Ancelin Skrevet 18. februar 2013 #17 Skrevet 18. februar 2013 Jeg har nettopp flyttet til konnerud. Har ei jente på 3.5 år.
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 18. februar 2013 #18 Skrevet 18. februar 2013 Bor også på Konnerud. har en gutt på 3,5 år
Ancelin Skrevet 19. februar 2013 #19 Skrevet 19. februar 2013 Så artig. Hvor på Konnerud holder dere til da? Vi holder til på Hallermoen. Jeg er 26 år og har kun et barn
Hagen20 Skrevet 13. mars 2013 #20 Skrevet 13. mars 2013 Her var det mange konnerud folk er 23 og har ei jente på 8 mnd
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. mars 2013 #21 Skrevet 13. mars 2013 Mange fra Konnerud her, ja:-) Jeg og, har gutt på 5 og jente på snar 5 mnd, bor ved Stordammen:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #22 Skrevet 13. mars 2013 Jente på fire på Konnerud. Selv er jeg 35 Anonym poster: b690ba057662a4572d752e18008586e1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #23 Skrevet 13. mars 2013 Akkurat flyttet da Konnerud her 28, termin i påsken, 4-åring fra før Anonym poster: 299b977dac202a3cf5cd95fc4bddd0f1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2013 #24 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har en gutt på 11 1/2 og ei jente på 1 1/2 :-) Anonym poster: 00e7ea00c0be8ce94ce45692b848f93e Hvor bor du da ?? Gutt straks 11 her Anonym poster: 1942dbe0bf4a214a3b0b670c519ca2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå