Gå til innhold

Hadde du tatt sjansen på flere barn,hvis du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et barn som var født 7-8 uker for tidlig og 30% avik i vekst og en engel som ble 2 dager gammel, som døde etter 2 dager, kom til verden 10 uker før og veide bare 668 gram, pga morskakesvikt, er bare så redd for venninnen min vil bli såret igjen, og kanskje miste enda et barn, ho er 6-7 uker på vei nå.

Anonym poster: 8de3dd27408812723a293276e4bb10a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør heller stille opp og støtte henne i steden for å dømme hennes valg om å få flere barn.

Anonym poster: 65f9f6c78f7a8f6bd3ba0d02e764bf23

Skrevet

Så selv om man mister sitt første barn så skal man aldri prøve å få unger igjen? Da ville mange hvert barnløse idag. Støtt henne og vær den venninnen du burde være!

Anonym poster: cc80824564211bb92782893682298c0b

Skrevet

Hvis hun har gått igjennom alt det, vet hun bedre enn deg og de fleste av oss her inne, hva det innebærer å ta sjansen på å få et barn til. Vi må anta at hun har tengt grundigere over dette enn det vi klarer fatte. Din rolle er kun å støtte henne, enten det går bra eller galt denne gangen.

Skrevet

Uff tror du heller bør være mer støttende, har også ei venninne som mistet barnet sitt, var utrolig tøft og om ho velger og få barn igjen skal jeg støtte henne,selvom jeg kanskje ikke hadde tatt sjansen igjen,men dette er først og fremst hennes valg,Akkurat som det er for din venninne. Støtt henne i steden eller tror jeg det er best for hennes del du holder deg vekk.

Skrevet

Huff, så trist for henne! Hun vet godt hva risikoen er og velger dermed å prøve igjen. Her bør du i stede støtte henne, det er det hun trenger fra deg nå :) krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen :)

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hva du, jeg eller noen andre her hadde tatt sjansen på, så lenge venninnen din ønsker dette selv. Det er hennes avgjørelse, ene og alene, ikke noe andre har noe med.

Ønske henne nå heller lykke til og støtt henne gjennom dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...