Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hvis jeg er i nærheten sv noe som lager lyd som feks vsdkemaskin hører jeg ingenting annet.. mannen begynner å bli ganske irritert på meg... det piper/ suser ofte i det ene øret også... er det versus tror dere ? Anonym poster: 3eb81348beb5df6a093ca0fa0d7cf955
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Har det vart lenge? Jeg hadde det sånn da jeg hadde ørebetennelse, var faktisk ikke veldig vondt, men det var rare lyder i ørene og jeg var veldig sensitiv for støy. Det var direkte vondt i ørene om ungene lagde høye lyder e.l. Sånn var det i ca 1-1,5 uker før jeg våknet en natt og hadde kjempevondt i øret, satt i stua et par timer og hadde skikkelig vondt også gav det seg plutselig og det rant puss ut av øret. Gikk til lege dagen etter og jeg hadde en "god gammeldags og kraftig ørebetennelse" sa legen, var gått hull på trommehinnen og jeg fikk antibiotika. Høye lyder var ekstremt ubehagelig i sikkert 2-3 måneder etterpå. Anonym poster: 7fd6b42bfa907454cd244a6f3bf9f301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå