Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Vi ønsker å flytte fra hverandre fordi ting har gått for fort fremover. har et barn fra tidligere forhold som er mye knyttet til kjæresten. men kjæresten synes det er vanskelig fordi han er fem år. Han føler ikke noe nær kjærlighet. tror han bare føltes som om han er med på kjøpet med meg, men betyr ikke så mye for han.. :-\ er super redd... for han er jo ellers en go mann. men vi vil fokusere mest på oss selv uten å gjøre stopp på forholdet.. blir så usikker på hva kjæresten egentlig føler.. Anonym poster: 0f9a63b0e36b178c31be37fbf2e5863a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Det spørs jo helt på hva kjæresten din tenker og føler det.. Og om han er ærlig med deg. Eneste som kan vite hvor dette går er da dere?? Du sier alt for lite om situasjonen til å kunne gjøre seg opp en mening synes jeg.. Er eneste grunnen til brudd at tig går for fort? På hvilken måte da? Du skriver at "vi" vil gå fra hverandre.. Da må jo dere være enige om det? Eller er det han som har tatt initiativet til brudd? Dette ble mange spørsmål.. Sorry
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Han føler seg ikke voksen nokk rett og slett til min hverdag med barn.. Han er go og flink men vil ha sin lønn på 40 000 kr for seg selv og gjø Ha friheten til daglig livet uten at vi bor oppå hverandre... helt ærlig.. slik jeg la det frem nå sier meg at jeg satser på en mann som mest vil bare ha meg fordi jeg er så hærlig. :-) men hva skal jeg med en slik mann som synes at han ikke er klar.. føler meg dum og vet han vil ha friheten til å stikke om han vil. :-\ Anonym poster: 95609ccd62725b16e0a201dc24a055c7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Jeg vet ikke hvordan jeg føler på det.. vi er jo enige om at vi trenger mere tid. bare tror bittelitt han gjør det gjerne slik at jeg vil takle et brudd. vet ikke.. ja det er han som tok iniativet til dette.. jeg vil egentlig ikke flytte.. men... Anonym poster: 95609ccd62725b16e0a201dc24a055c7
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Det er vel streng tatt noe han burde tenkt på før dere flyttet sammen da men men.. Men siden han tydeligvis dreit i dette da dere flytta ilag, så må han jo føle litt ekstra for deg. Og så ble nok ting for "seriøst" når tiden gikk alikevel? If you love someone, let them go.. Er det noe som heter. Og slike ting kan man ikke tvinge frem en løsning på. Dette må han finne ut av selv. Så kan det jo ende han angrer seg etterhvert? Høres hvertfall ut som han har littnå finne ut av.. Eller rett og slett må få rase fra seg. (Siden han virker litt umoden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå