Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Ville du levd sammen med resten av livet, om du MÅTTE velge? Anonym poster: 271a4658649258ff6d2eca271e0367e4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Uff ikke ferdig med dette enda? Anonym poster: 2a1ad14d09503b11dd7e2a2347384cbb
Kathrine. Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Er det noken bra menn her? Hele, neida. Ingen
Elsker livet Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Soveposen eller Hovden. Ellers hadde jeg sett på det som en festlig utfordring å bo sammen med overlords vaser og meninger.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Papegøyeblomst (?) virker som ei dame med mange historier og livserfaring i tonnevis. Hun hadde sikkert vært spennende å leve med
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Madam Mim ja, nå ser det ut som jeg tok deg fordi du nevnte meg.. Men.. Nope Og så får jeg dårlig samvittighet igjen og sier at hadde jeg kunne nevnt flere så hadde jeg nevnt sommerfuggen, kira og undrende Ullteppe.. Og en god haug til som sikkert vet hvem de er
Countess Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 Det er så maaaaange! HeltLykkelig, sommerfuggel i vinterland, Madam Mim, Yzma, Kira, Elsker livet, og Pashla kjemper om førsteplassen hos meg! Damer som sier hva de mener og som står for meningene sine virker det som.. Som også har meninger om så mye forskjellig! Så gøy vi kunne hatt det
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Det er så maaaaange! HeltLykkelig, sommerfuggel i vinterland, Madam Mim, Yzma, Kira, Elsker livet, og Pashla kjemper om førsteplassen hos meg! Damer som sier hva de mener og som står for meningene sine virker det som.. Som også har meninger om så mye forskjellig! Så gøy vi kunne hatt det Ja, kan vi ikke heller ta en vinkveld?? Kjedlig med et helt liiiiv med EN da
Countess Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Det er så maaaaange! HeltLykkelig, sommerfuggel i vinterland, Madam Mim, Yzma, Kira, Elsker livet, og Pashla kjemper om førsteplassen hos meg! Damer som sier hva de mener og som står for meningene sine virker det som.. Som også har meninger om så mye forskjellig! Så gøy vi kunne hatt det Ja, kan vi ikke heller ta en vinkveld?? Kjedlig med et helt liiiiv med EN da Hoho.. alle skal få Jeg er fra nord-norge jeg, så jeg stiller gjerne opp med sprit!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #13 Skrevet 8. februar 2013 Og Nøtta såklaaart men du er så lite aktiv for tiden at jeg glemmer du er her
Gjest Antarctica Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Det er så maaaaange! HeltLykkelig, sommerfuggel i vinterland, Madam Mim, Yzma, Kira, Elsker livet, og Pashla kjemper om førsteplassen hos meg! Damer som sier hva de mener og som står for meningene sine virker det som.. Som også har meninger om så mye forskjellig! Så gøy vi kunne hatt det Ja, kan vi ikke heller ta en vinkveld?? Kjedlig med et helt liiiiv med EN da Hoho.. alle skal få Jeg er fra nord-norge jeg, så jeg stiller gjerne opp med sprit!! Jeg også, så her går det i karsk...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Det er så maaaaange! HeltLykkelig, sommerfuggel i vinterland, Madam Mim, Yzma, Kira, Elsker livet, og Pashla kjemper om førsteplassen hos meg! Damer som sier hva de mener og som står for meningene sine virker det som.. Som også har meninger om så mye forskjellig! Så gøy vi kunne hatt det Ja, kan vi ikke heller ta en vinkveld?? Kjedlig med et helt liiiiv med EN da Hoho.. alle skal få Jeg er fra nord-norge jeg, så jeg stiller gjerne opp med sprit!! Jeg også, så her går det i karsk... Kan jeg få bli med selv om jeg liker teknert bedre?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2013 #16 Skrevet 8. februar 2013 Kira. evt Elsker Livet, hun kunne jeg sjefa litt over!
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. februar 2013 #17 Skrevet 8. februar 2013 Det er så maaaaange! HeltLykkelig, sommerfuggel i vinterland, Madam Mim, Yzma, Kira, Elsker livet, og Pashla kjemper om førsteplassen hos meg! Damer som sier hva de mener og som står for meningene sine virker det som.. Som også har meninger om så mye forskjellig! Så gøy vi kunne hatt det Ja, kan vi ikke heller ta en vinkveld?? Kjedlig med et helt liiiiv med EN da Hoho.. alle skal få Jeg er fra nord-norge jeg, så jeg stiller gjerne opp med sprit!! Jeg også, så her går det i karsk... Kan jeg få bli med selv om jeg liker teknert bedre? Jeg tar med bacardi razz :-)
Gjest Antarctica Skrevet 8. februar 2013 #18 Skrevet 8. februar 2013 Denne tråden begynner å sprike litt - fra "hvem vil du dele livet med" til "hvem vil du drikke deg full med." Beslektet med programkonseptet "Skal vi supe?"
Elsker livet Skrevet 8. februar 2013 #19 Skrevet 8. februar 2013 Kira. evt Elsker Livet, hun kunne jeg sjefa litt over! Tror du? I så fall hadde jeg tatt til tårene hele tiden. Tenk så irriterende.
Elsker livet Skrevet 8. februar 2013 #20 Skrevet 8. februar 2013 De tre første som melder seg kan få komme å bor her. Så spiller vi inn den norske versjonen av sister wives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå