Gå til innhold

Når drakk dere sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drakk begynnelsen av Mai 2012, da var jeg gravid,men hadde ikke funnet det ut enda,hvis jeg hadde visst det hadde jeg aldri drukket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juli i fjor. Ca 1 mnd før jeg ble gravid.

Skrevet

Oki, jeg var vel kanskje max 10 dager på vei,så hadde ingen symtomer på graviditet enda,men veldig glad jeg ikke skadet sønnen min,han er helt frisk og sunn :)

Skrevet

Drakk dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. Barnet var ikke planlagt.. Da var jeg 5 uker på vei :)

Skrevet

Oi det var jo litt spesielt :). men vet man det ikke,så kan man jo faktisk ikke noe for det

Skrevet

Siste gang jeg drakk var i juli.

Drikker stort sett bare et par ganger i året. Pluss kanskje 3-4 ganger til hvor jeg tar en drink som kos bare :-)

Skrevet

Jeg drikker veldig skjelden også, og er nesten ikke vits for meg, for blir jo drita av 2 øl nesten,tåler ingenting

Skrevet

i mai jeg også, rett før jeg fant ut at jeg var gravid, men var bare 4-5 uker på vei, så håper ikke hun har tatt skade av det.

Skrevet

Går nok helt sikkert bra, men så lenge man holder seg vekk når man vet det,så er det jo bra,men så lenge man ikke vet det,er det jo ikke lett heller

Skrevet

Starten av juli, sannsynligvis et par dager før jeg ble gravid

Skrevet

Oi det var jo litt spesielt :). men vet man det ikke,så kan man jo faktisk ikke noe for det

Er det spesiellt å drikke når man ikke vet at man er gravid? Ja, det er det mange som er spesielle i såfall:)

Skrevet

Ist gang jeg drakk var juni 09.. :)

Skrevet

bursadegn til gubben, dagen etter forbentet mens (som enda ikke har kommet..hmmmm.. ;) )

Skrevet (endret)

Drakk som i full?

Har ikke vært full siden før jeg ble gravid med min første, altså fire år. Men jeg har drukket en øl her og der.

...

Var skravle på barn i magen, ja... Har ikke drukket etter jeg visste jeg var gravid, har visst det innen det har gått fire uker med begge.

Endret av Ikkesåallerværst
Skrevet

Slutta å drikke da jeg fant ut graviditeten. 3-4 øl i helgene og 20 sigg prhver dag. Vær 10 uker da jeg fant det ut. Nå er det cola og null sigg :-)

Skrevet

Romjulen. Julestress osv gjorde at jeg ikke hadde koblet at mensen var forsinket før vi begynte å snakke om det å evt få en til utover kvelden. Tok en test dagen etter. Var da ca 5-6 uker på vei.

Skrevet

I oktober. Drakk et glass rosevin ... også fant jeg ut at jeg var gravid :) Kjæresten drakk opp resten av vinen - den var veldig god.

Skrevet

Januar 2012. Så prøvde vi å bli gravide noen måneder så da drakk jeg ikke. Så ble jeg gravid og har baby nå, så føler ikke for å drikke :) Er ikke så glad i smaken av alkohol heller...

Skrevet

17.mai 2012, drakk ca to glass champagne. Ble gravid samme uka eller uka etter...

Skrevet

Sist jeg drakk var 25 august 2012. Ble gravid 27 eller 28 august... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...