Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Om du hadde funnet ut at mannen din var utro, ville du da ha sagt det til mannen til henne han hadde et forhold med, altså den andre svikta parten? Eller hadde du hatt nok med deg og ditt? Anonym poster: 55895bcb1b72dd4de4c5954d8066774a
Februargullet2013 Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Nei hadde ikke det, er hennes oppgave det, jeg ville kun forholdt meg til min mann
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Ja, jeg ville sagt ifra.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Jepp fordi hun som han er utro med da, vet mest sannsynlig at han har dame/kone og da fortjener hun at forholdet til sin mann går rett i dass! Anonym poster: 9d60be512398b27046f099055df8ba59
Countess Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 For meg hadde det kommet ann på situasjonen. Om det var nylig, om det var et engangstilfelle og om det var folk vi kjenner. Om de hadde hatt et fohold over lengre tid, så føler jeg at han hadde fortjent å vite det. Var det et engangstilfelle, så hadde jeg ikke kommet til å ødelagt denne mannen for noe som kanskje var en stor feil. Jeg vet jo heller ikke om han ville gått fra henne om det var en gang, så der hadde det kanskje bare gjort mere skade. Hadde det vært noen jeg visste hvam var, så hadde jeg tatt en samtale til henne heller å gitt henne muligheten til å fortelle han det. OM de ikke hadde barn sammen ville jeg kanskje fortalt det uansett hvordan situasjonen var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå