Gå til innhold

Har noen av dere testet ut JIPPI-serien til Meny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at Meny nå har kommet med en ny barnevennlig serie med matvarer. Har dere testet ut noen produkter? Noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke smakt selv, men har kjøpt påleggspøle, fiskekakene og fiskepuddingen for å ha som fingermat. Det spiste det, men fikk ikke noe tilbakemelding ala dette var det beste som fantes. Så tenker at det kunne nok likegodt ha vært vanlig fiskekaker. Men 3 for 2 så kanskje det ble billigere .

Anonym poster: cb07f3a405d365717eb15f8ccd343cd6

Skrevet

Sønnen min på 2 år ELSKET pastaen!

Anonym poster: d7ab7600e54e4faf53a860edb898c029

Skrevet

Syns igrunn det er greit å venne barn til å spise voksen mat, jeg.

Anonym poster: 3dcbb3547e4c7fc2326ef562a5834710

Skrevet

Tenker jo litt på at det er et ganske smart salgstriks.

Dessuten så tror jeg nok voksenalternativene kan være like sunne og greie, tilogmed kanskje billigere.

Anonym poster: 6090a3bfdf7eb6b946f9529d6665b48e

Skrevet

Vi testet Jippi Fiskegrateng i kveld. Syntes det var god i smak, og konsistensen var noe som er passende for småbarn. Mine spiste opp og ville ha mer!

Det var ikke så dyrt heller.

Hele serien virker ganske bra. Og det skal visstnok ikke være noe "tull" i maten, og da er det kanskje bedre enn "voksne" varianter.

Mer info finnes her: http://www.meny.no/Du-far-sa-mye-mer/Jippi---sunnere-barnefavoritter/

Anonym poster: d7ab7600e54e4faf53a860edb898c029

Skrevet

Vi har testa frokostblandingen og den er kjempe poppis her i huset! Over 50% fullkorn så metter godt og ikke ikke sukkerbomber og pluss da de er formet som tall. Pjokken på 3 synes det er kjempe spennende:)

Ok pris sammenlignet med andre like sunne

Skrevet

Jeg ble så irritert når jeg det bl.a var tomater og frosne grønnsaker bak Jippi merket at jeg kommer ikke til å kjøpe noe derfra.

Er tomater sunnere og mer tilpasset barn når det står Jippi på pakken?

Satser 100,- på at prinsesse Liker Ikke neppe lar seg lokke til å sette 1,5 fortann i en Jippitomat.

Skrevet

Jeg ble så irritert når jeg det bl.a var tomater og frosne grønnsaker bak Jippi merket at jeg kommer ikke til å kjøpe noe derfra.

Er tomater sunnere og mer tilpasset barn når det står Jippi på pakken?

Satser 100,- på at prinsesse Liker Ikke neppe lar seg lokke til å sette 1,5 fortann i en Jippitomat.

Men er mulig de klarer å lure noen, og det er vel flott?

Skrevet

Ungene elsker havreputene, skjærer opp litt frukt og legger de i en skål med havreputer og det går ned på høykant:) kjøpte også den fisken, torsk tror jeg det var? Den likte de også, men tror det mest er fordi de er formet som fisk, sjøstjerne og anker;)

Pastaen skal vi ha imorgen, den faller nok i smak også:)

Skrevet

Junior har testet ut fiskekakene fra jippi-serien, og de likte han ikke faktisk..enda han elsker fisk og fiskekaker til vanlig:-/

(men hunden vår elsket de:- p).

Appelsinjuicen gikk heller ikke ned, og den smakte jo like "sterkt" som vanlig appelsinjuice, så forstår det..

Kyllingsskinka ble derimot godt motatt av alle i huset, supergod:)

Har eplejuice og lakseboller i kjøleskapet, som vi får teste ut i løpet av helga, spennende:)

..men tror vi kommer til å holde oss til "vanlige" billigere merker til vanlig.. For f.eks.pakka med fikepudding eller lakseboller var ikke akuratt stor, dyr kg.pris:-/

Skrevet

Kjøpte smoothien i går og den var ikke så god synes 2-åringen. Jeg synes selv den var veldig søt. Kvalmende faktisk, så skjønner at han ikke ville ha.. Men vil nok prøve flere produkter som dere anbefaler!

Anonym poster: 02b9fe49833282c9ef9b949d714056b4

Skrevet

Laksebollene smakte høgg.

Lille og jeg elsker laks til vanlig, men disse havnet i bosset..

Konsistensen var merkelig, var nok det som ødela..

Men Lille elsket fiskebollene..

Skrevet

syns ikke brødet var noe særlig, men det er det eneste jeg har smakt og :)

Anonym poster: 38252b5761ac7548bd5bf723be1479be

• 4 måneder senere...
Skrevet

Smoothien elsker gutten min på 20 mnder!

Å min kresne lille gutt var veldig begeistret for fiskegratengen,har aldri sett han spise så mye middag før!

Til vanlig så spiser han maks to-tre skjeer av middager,så dette var virkelig stor forandring.

Dette er absolutt noe vi kommer til å forsette å kjøpe.

Skrevet

Oi var visst ett gammelt innlegg dette ja sorry hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...