Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Barna mine på 4 og 1 år er syke. Det er mye nattevåk om dagen og jeg er så trøtt, for jeg får ikke sovet ut. Minstesnuppa vil bare sove på brystet mitt på dagtid og da får ikke jeg sovet. Etter leggetid, når jeg har sovnet er jeg altså så skutt at jeg ikke fungerer særlig godt. Jeg våkner av sutring, hosting og hyling, men klarer ikke følge det skikkelig opp. Jeg er så trøtt at jeg ikke greier å tenke på å hente vann, sjekke tempen osv... Bare bysser som en zombie, eller synger til jeg selv sovner.. Så blir barna liggende og sutre. Jeg våkner mange ganger hver natt av lav sutrelyd... Huff, jeg får så dårlig samvittighet om morgenen. Vet at barna mine ikke har hatt det bra gjennom natten, mens jeg har ligget og sovet:-( Noen som har tips til hvordan jeg kan bli litt mer klar i hodet på nattestid? Anonym poster: 18235a868a0b65bdeff831f51bd97e5a
Gjest yrild Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Er ikke sikkert det er så ille som du tror :-) Tror byssing, nærhet og synging er det viktigste så lenge de ikke er veldig syke.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Kan ikke mannen din ta i et tak da? Eller er du alene med barna? Litt sutring skader ikke, og du trenger søvn for å i det hele tatt fungere på dagen. Du kan jo ikke akkurat være zombie på dagtid, og på nattestid... Det vil jo bli mye verre. Anonym poster: 96d501122fc5e8156245f6f50d4989b1
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Finnes nok ikke noen mirakelkur for å bli mer våken om natten... Sikker på at du gjør en bedre jobb en du tror
Jettanicole Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 Har du ikke noe gubbe som kan ta over på natta da eller andre som kan hjelpe deg så du får slappet av litt ? Blir bedre for både deg og barna da
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Ettåringen roer seg i liten grad med pappan sin, så det er ingen god løsning å overlate det til han. Dessuten jobber jo han, mens min jobb er å ta meg av barna for tiden. Er bare så fortvilet over at jeg tydeligvis ikke får det til... I går natt greide jeg endelig å skjønne gjennom tåka at jeg måtte sjekke tempen til lillejenta mi, og da hadde hun 39,5 i temp. Jeg er livredd for at hun skal bli alvorlig syk om natten men at jeg er for trøtt/hjernedød til å oppdage det. Fikk sjokk over tempen hennes i går, for jeg bysset sikkert en halvtime før jeg kom på at det kunne være lurt å ta tempen... Jeg slet med å sovne etterpå, ble liggende med hamrende hjerte og følte meg bare totalt mislykket :-( Begynner å bli ganske redd og deprimert nå.. Anonym poster: 18235a868a0b65bdeff831f51bd97e5a
Jettanicole Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Uansett om mannen jobber, så kan han ta over litt når han kommer hjem og i helgene. Barna dine fortjener en utvilt mor:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Høres ut som om mannen din burde hjelpe til litt slik at du får kommet deg og fått litt overskudd. Du er ikke noe overmenneske og kan ikke forvente å fungere på topp døgnet rundt, døgn etter døgn! Sannsynligvis er det ikke mange timer på øyet som skal til før du opplever at du har kommet deg litt:) Anonym poster: 8d12d153a34a251cc327fa386e0cda30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå