Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Huff, har 9 dager til termin og no er jeg lei. Våkner hver eneste natt med vondter. Har hatt kynnere i flere måneder, men verst nå de siste ukene. Forrige helg var jeg helt sikker på at nå er det i gang, men neida det gikk over. Nå sitter jeg her med vondt i endetarmen?? Ikke hemmorider eller noe sånt, men kjennes ut som ungen ligger å presser tarmen flat. I tillegg så er jeg i dårlig humør. Liker ikke å være gravid, har aldri likt det. Føler at kroppen blir så jævlig og alt er så sinnsykt tungt. Huff, kan noen sende positive tanker til meg, tror jeg trenger det! Hilsen ei som snart er firebarnsmor og som vet at belønningen etter tunge svangerskap er god! Anonym poster: 62d81aa15c23b0637f32dfeee18452ac
Februargullet2013 Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 5 dager over her og dritt lei og
Countess Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Huff... Gikk 9 dager over tiden sist, og hadde til da slått med til ro med at det var innbilt graviditet, og at jeg aldri kom til å føde Lykke til når dagen er der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå