Gå til innhold

Jenter det er fredag:-) Hvordan ser kvelden ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv skal lage en god kyllingrett og grønnsaker med dipp til tv kvelden+ litt rødvin. Fyr på peisen:-) Kl 20 er det Idol som gjelder sammen med mann og barn. Deilig med fredag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rolig og stille med samboeren og foreldrene mine :)

Skrevet

Vi skal dra til min mor og være der i helga. Er så utrolig deilig å komme hjem til hu å slappe av en gang i blant og kose oss:)

Skrevet

Jeg har pakka bil og sitter nå og slapper av litt. Så skal jeg hente jenta i barnehagen i tre tiden. Deretter henter vi mannen på jobb og reiser på helgetur til "bestemor og bestefar" (mine) :)

Der skal vi bare kose oss og ta livet med ro.. Har ikke sett dem siden jul, så gleder meg veldig :)

Skrevet

Jeg kommer nok til å sitte på dib etter at barna er i seng med tv som bakgrunnsunderholdning. Jeg skal muligens smugspise sjokolade om det passer seg slik. Mannen har legevakt, og da vet jeg aldri hvor mye han er tilstede hele helga. Men som oftest er det noen som trenger hjelp på fredagskvelden fordi de ikke hadde fått ut fingeren med å ringe tidligere på dagen/uka. Ser for meg en kjedelig helg. Mulig det blir litt festligere i morgen kveld, da kommer kanskje en venninne av meg noen timer på kvelden.

Skrevet

Være hjemme å kjede meg

Hater å være 32 uker på vei og bor et sted der jeg ikke kjenner noen, og kjæresten er i utlandet for tida...

Kjipt

Anonym poster: 35fdcf3981bb693a4527405b00083d5e

Skrevet

I kveld har jeg barnefri og samboer kommer hjem ganske sent fordi han skal hjelpe noen med å flytte :-)

Da ser jeg for meg en kveld med egenpleie. Ta en laaaang dusj, smøring med gode kremer osv.

Etter det blir det muligens et deilig fotbad mens jeg ser en god film og koser meg med sjokolade og brus :-)

Rett og slett en avslappende og rolig kveld :-)

Skrevet

Fredagskvelden blir nok helt som vanlig, med hjemmelaget pizza og film sammen med mann og barn :) Og når ungene har lagt seg koser vi oss med sjokolade og tv.

Skrevet

Jeg har pakka bil og sitter nå og slapper av litt. Så skal jeg hente jenta i barnehagen i tre tiden. Deretter henter vi mannen på jobb og reiser på helgetur til "bestemor og bestefar" (mine) :)

Der skal vi bare kose oss og ta livet med ro.. Har ikke sett dem siden jul, så gleder meg veldig :)

Hørtes ut som en deilig helg! Kos dere masse:-)

Skrevet

I kveld har jeg barnefri og samboer kommer hjem ganske sent fordi han skal hjelpe noen med å flytte :-)

Da ser jeg for meg en kveld med egenpleie. Ta en laaaang dusj, smøring med gode kremer osv.

Etter det blir det muligens et deilig fotbad mens jeg ser en god film og koser meg med sjokolade og brus :-)

Rett og slett en avslappende og rolig kveld :-)

Hørtes deilig ut. Kanskje jeg skal gjøre det samme. Langt bad, musikk på og med diverse remedier (hårkur, bodyscrub osv) uten å forhåpentligvis ha barn som skal underholde meg imens.

Skrevet

Pizza kveld, og så idol med eldste til jeg sovner på sofaen senest 20.15

Våkne rundt 22.30 får å legge med til sengs med en bok

Gjest Julia1984
Skrevet

Skal hente de to eldste barna for å ta 2-3 timer på skøytebanen. Vesle frøken er hos mormor og mannen min på tur i USA.

Etter noen timer på skøyteisen er vi slitne! Rolig kveld med hjemmelaget pizza.

Skrevet

Du får finne noe spennende på tv, ringe en gammel venninne el no da.. Eller henge litt her inne:-) Kjøp deg noe godt å kose deg med, det er tross alt fredag.

Anonym poster: 2f156dad7baa623c6021897fa64f2c1b

Skrevet

Aner ikke hva vi skal spise, kanskje pizza? Samboeren skal ihvertfall leie taken 2, så det blir filmkveld på oss :)

God helg, fine damer!

Skrevet

Nå skal jeg rydde og vaske huset, bake 60 muffins til fau cafe senere i dag (karneval i bhg) dusje,dra i bhg og stå i cafen i noen timer,hjem og lage tapas,så skal vi passe nabohunden i noen timer mens vi ser på idol og drikker litt rødvin :) Så nå har jeg ikke tid til dere mer i dag. Ha en strålende fredagsettermiddag/kveld!

Skrevet

Fy flate i dag skal vi ta`n helt ut, unga er borte så da skal jeg ligge på sofaen HELE kvelden tenker jeg! Og vi skal IKKE spise taco!! Gudvelsigne barnevakten (bestefaren) som har kosebesøk så vi slipper fredagstaco!! Kanskje vi bare skal drite i å spise! haha.

Skrevet

Aner ikke hva vi skal spise, kanskje pizza? Samboeren skal ihvertfall leie taken 2, så det blir filmkveld på oss :)

God helg, fine damer!

Er taken 2 kommet til leie??? Da har jeg planen klar for neste fredag også :D

Skrevet

Her blir det ut å fikse både det ene og det andre. Gampen min må flyttes så da må det gjerdes der han skal stå. (Remedier skal kjøpes inn, selve gjerdinga tar vi lørdag og søndag). Begynner å haste da lillegull i magen kan komme når som helst og vil være ferdig med hesteflytting før hu melder sin ankomst.

Snart storebror kommer til å være hos farmor imens.

Skrevet

God helg, fine damer!

Jepp den er kommet :D

Skrevet

God helg, fine damer!

Den så jeg i går! Den var veldig bra!

Har ikke sett 1eren jeg da, så må se om jeg finner den noe sted også :-)

Skrevet

Jeg skal hente storebror i barnehagen også skal vi lage pizza før jeg reiser på bading med lillebror. Kommer hjem til sovende storebror, så legges lillebror og jeg skal se på nytt på nytt og spise sjokolade. Så skal jeg helt sikkert innom her igjen før jeg legger meg :)

Anonym poster: 67db8671623ff65210b1c3d2d5fe2f52

Skrevet

først blir det middag med mann og barn, så stikker mor fra legging og oppvask og ut på vinkveld med ei venninne!

Skrevet

God helg, fine damer!

Den så jeg i går! Den var veldig bra!

Har ikke sett 1eren jeg da, så må se om jeg finner den noe sted også :-)

Ja 1'ern er veldig verdt å se! :)

Skrevet

Taco med familien, og så skal mor ut på en deilig skitur i skogen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...