Gå til innhold

dere som er så postivt til bv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke ser de gjør feil engang, det går faktisk an at de gjør feil også,jeg får inntrykt av de er inne i familier som egentlig klarer seg veldig godt,men de som virkelig trenger hjelp med holdt uten for. alltid 2 sider av saker ja,men er dere så blinde og vil ikke se en gang at de kan gjøre feil de også?

Anonym poster: e4c2cdc927390aa358aa11d7c2246da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart Jeg tror barnevernet kan gjøre mye feil også,Men jeg tror de gjør mest riktige ting, men er jo mange ganger de ikke griper inn der det virkelig trengs,vet om flere som burde vert under BV,men de slipper, de er tatt fra noen barn,men ikke Alle,sånt forstår ikke jeg i hele tatt,det er Vel det eneste Neagtive jeg synes om Bv,Ellers gjør de mye godt også

Skrevet

Bv gjør mye bra, men som oftes kommer hjelpen for sent. Barnevernet må styrkes,det må flere gode fosterhjem til,ungdom må bli hørt og få sterkere rettigheter og ettervernet må styrkes. Det hjelper ikke om du kommer inn under bv og blir flyttet 348 ganger,ikke hørt og ikke får den stabiliteten man trenger. Det kan være like mye omsorgssvikt det.

Så det er ikke alltid man får det så mye bedre under barnevernets omsorg og det må bv gjøre noe med! Det er tøft og tungt å være barnevernsbarn og det er det mange som ikke forstår,men tror at alt blir sååå mye bedre når man kommer i bv,men det er ikke nødvendigvis sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...