Gå til innhold

Føler meg så laaaat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme og er 100 prosent ufør nå en periode med diagnose slitenhetssyndrom. Det er mye jeg føler jeg skulle ha gjort i huset nå som jeg går hjemme, men jeg orker ikke rett og slett. For meg psykisk så er det ikke godt i det hele tatt å gå hjemme, men fysisk så trenger jeg å slappe av litt å lytte til kroppens signaler. Jeg har vært svimmel daglig i flere mnd + MAAANGE flere symptomer. Trodde først jeg var utbrendt, men det kan vise seg å være ME(har ALLE symptomene) evnt. bare et forstadium/ signal om begynnende ME. Men jeg føler meg så innmari lat og får så dårlig samvittighet! Hvordan kan jeg takle dette? Noen som har erfaring med ME? Kan jeg ha ME da eller er jeg bare lat??, jeg er litt usikker altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: 9cedaaddedd9681e655462caa47d3819

Skrevet

ok

Anonym poster: 9cedaaddedd9681e655462caa47d3819

^^

Skrevet

Hvis du har alle symptomene på ME er du nok ikke lat. Man føler seg vel ikke dårlig (fysisk) av å være lat?

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, jeg har selv CP og føler meg så lat i perioder,spesielt om vinteren. Jeg orker veldig lite og husarbeid blir ikke prioritert noe særlig, så jeg tar bare det aller nødvendigste også får det bare se litt jævlig ut i perioder. Klem til deg :)

Skrevet

Høres ikke ut som latskap da nei, for nei man blir ikke fysisk dårlig av latskap. :) Da er det nok heller kroppen min som begynner å si fra at nok er nok. Var jo en morgen etter jeg sto opp også at d føltes ut som at hele kroppen min skalv, jeg ble svimmel og jeg fikk intense magesmerter, så jeg gikk på do og hadde riktignok diare, men ble plutselig veldig kvalm å kastet opp. Var en skikkelig ubehagelig følelse inni meg, føltes ut som dødsangst nesten. Det ga seg da fokuset mitt ble rettet mot søte små fottrinn i gangen, så jeg var tydeligvis ikke syk. Men hvor vidt jeg har ME eller ikke er jeg svært usikker på, for formen går litt opp og ned noen dager er jeg generellt mye bedre. Jeg skal lese litt om ME(takk for linker), og jeg bør vel snakke med noen som har ME for å finne ut mer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...