Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Livet mitt består av jobb, ungenes aktiviteter, husarbeid og hobby (håndarbeid, dvs noe som gjøres hjemme uten å involvere andre). Det er alltid det samme hver dag, selv om jeg finner på noe koselig i helgene med barna, ¨så blir det på deres premisser. Jeg er aldri ute, så å si ingen ringer til meg bortsett fra i anledning jobb/ungenes trening. Samboer har ansett meg som flodhest siden uke 14, så det har ikke vært noe sex eller kos her siden da (er nå i midten av 3. trimester). Han har også vært en del irritert på meg siden det har vært mye på jobben, og jeg ikke lenger tar 80-90% av husarbeidet fordi jeg verken har tid eller ork. Vi finner aldri på noe bare to av oss bortsett fra å se på TV på kveldene i hver vår sofa, fordi han ikke ønsker det. Så jeg må bare klage min nød her, siden jeg ikke kan klage andre steder. I tillegg til det jeg har nevnt, sliter jeg med masse plager nå på slutten av graviditeten, og har lyst til å grine hver bidige morgen jeg må stå opp på jobb. Ikke fordi jeg ikke liker jobben min, noe jeg GJØR, men fordi jeg er utslitt når jeg våkner. Anonym poster: 22437daf3d83d4e8df0d8b020ffb027f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Ikke morsomt det, men hvorfor ville du ha flere barn som bare betyr at man må jobbe mer og mer rutine. Sier ikke dette for å være ekkel.. Til trøst kan jeg si at det hjelper veldig når barn blir større:-) Anonym poster: 1b86c85bbfac10bc711a96fc06fcada5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Ikke morsomt det, men hvorfor ville du ha flere barn som bare betyr at man må jobbe mer og mer rutine. Sier ikke dette for å være ekkel.. Til trøst kan jeg si at det hjelper veldig når barn blir større:-) Anonym poster: 1b86c85bbfac10bc711a96fc06fcada5 Ehm... rart spørsmål egentlig, jeg ville ha flere barn fordi jeg alltid har ønsket meg det antall barn og fordi jeg har kapasitet til det. Det JEG er lei av, er at det aldri skjer noe spennende ellers. Ser på andre rundt meg som er på tur med venninner, ute med venninner, skravler i telefonen med venninner, finner på ting med kjæresten og har sex i bøtter og spann. Jeg tror ikke jeg akkurat får noen venninner eller begynner å ha mer sex/spenning med samboer når barna blir større... HI Anonym poster: 22437daf3d83d4e8df0d8b020ffb027f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Og det at jeg ikke drar noe sted med venninner eller samboer er ikke fordi jeg mangler barnevakt. Men fordi jeg ikke har noe venninner å omgås, og samboer vil ikke ha kjærestetid. HI Anonym poster: 22437daf3d83d4e8df0d8b020ffb027f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #5 Skrevet 8. februar 2013 ok Anonym poster: e66ade8a4a172a28ed88a2ecf7b4990c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Du får prøve å finne deg noen venninner. Vet at det ikke er lett. Har prøvd selv i mange år etter at vi flyttet til nytt sted og enda har jeg ikke fått noen veldig nære venninner. Kun bekjente og kolleger jeg treffer av og til. Anonym poster: 2ab6ca31b76a1882b1c340d8a4572695
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #7 Skrevet 8. februar 2013 Og det at jeg ikke drar noe sted med venninner eller samboer er ikke fordi jeg mangler barnevakt. Men fordi jeg ikke har noe venninner å omgås, og samboer vil ikke ha kjærestetid. HI Anonym poster: 22437daf3d83d4e8df0d8b020ffb027f Har det akkurat som deg Bare at jeg er hjemme i perm for babyen er født og kan ikke engang gå på jobb... Der har jeg iallfall noen å prate med... Har ikke noen råd å komme med men vil gi deg en god klem! Håper det ordner seg for deg på sikt Anonym poster: 1a45599f5cfe2ce640000a2dba100731
Elsker livet Skrevet 8. februar 2013 #8 Skrevet 8. februar 2013 Du må jo sykemelde deg om du føler det slik hver morgen. Dette med venninner kommer kanskje etterhvert. Da jeg flyttet hit tok det noen år før jeg hadde mine egne venninner. Venninner gjennom mannen min hadde jeg, men det var nødvendigvis ikke de jeg hadde lyst å være mest sammen med. Men føler du det på samme måte når du ikke er gravid også? Jeg føler i alle fall at ting er kjipt når jeg er gravid fordi jeg ikke orker å ta tak i ting som ikke helt slik jeg ønsker de skal være. Merker også at jeg havner litt i dvale midt på vinteren. Pleier å lette når våren kommer.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #9 Skrevet 8. februar 2013 Du må jo sykemelde deg om du føler det slik hver morgen. Dette med venninner kommer kanskje etterhvert. Da jeg flyttet hit tok det noen år før jeg hadde mine egne venninner. Venninner gjennom mannen min hadde jeg, men det var nødvendigvis ikke de jeg hadde lyst å være mest sammen med. Men føler du det på samme måte når du ikke er gravid også? Jeg føler i alle fall at ting er kjipt når jeg er gravid fordi jeg ikke orker å ta tak i ting som ikke helt slik jeg ønsker de skal være. Merker også at jeg havner litt i dvale midt på vinteren. Pleier å lette når våren kommer. Har ikke hatt noen venninner på 10 år, så tror ikke det kommer nå plutselig. Alle som bor her har allerede sin egen vennekrets og har ingen behov for flere i denne vennekretsen, jeg har prøvd men orker ikke mer. Føler meg også sånn når jeg ikke er gravid, men nå er jeg i tillegg ekstra frustrert grunnet total mangel på sex og oppmerksomhet fra samboer i flere måneder i strek. HI Anonym poster: 22437daf3d83d4e8df0d8b020ffb027f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #10 Skrevet 8. februar 2013 hmm - man skal være forsiktig med hva man ønsker seg. Jeg har forsåvidt hatt det "spennende". Holdt å å stryke med en del ganger og har vært så svak at jeg knapt kunne stå på beina.... For meg har det å kunne leve ett rimelig normalt og forholdsvis smertefritt liv vært det jeg har drømt om. Det er bare du som kan gjøre noe med livet ditt. Så lenge du har mann og barn så må du få dem til å være med på "notene". Du er tydeligvis i nærheten av høygravid. Da er det jo noe spennende som skal skje ganske snart! Anonym poster: 90e8b6ad6d49c5a7b4ce491126de22b9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #11 Skrevet 8. februar 2013 Hvorfor tar du 80-90% av husarbeidet til vanlig?? Jobber du deltid? Anonym poster: 1b86c85bbfac10bc711a96fc06fcada5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #12 Skrevet 8. februar 2013 Men herregud dame, spark mannen i ræva og SI FRA. Det er så mange patetiske mennesker her inne som bare klager men aldri gjør noe med det. Hvis han sier han driter i deg, hva gjør du da? Du velger selv hvordan livet ditt skal være, og kun DU kan ta hovedavgjørelser som styrer det i den retningen du vil. Be den idioten av en mann du har om å enten stå opp og behandle deg bedre eller be ham pakke seg til helvete et visst sted. Noen må ha det inn med teskje. Anonym poster: a35b4a35895725a3050ddecaeacc3a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå