Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #1 Skrevet 8. februar 2013 Hva gjør dere andre gravide når babyen sparker? Stryker dere, klemmer dere? Jeg bruker å dytte, klemme litt tilbake, men i det siste har jeg begynt å tenke på hvordan knøttet liker det? Tenk om jeg plutselig trykker henne hardt i øyet for eksempel? Anonym poster: 02ce5f1e2e47776e9af2a82d12fea3ac
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. februar 2013 #2 Skrevet 8. februar 2013 Skal vel godt gjøreså trykke henne i øyet, så det ville jeg ikke bekymret meg for Men bruker vel å stryke litt, klemme litt, "dytte" litt for å få reaksjon tilbake...
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. februar 2013 #3 Skrevet 8. februar 2013 Jeg pleier å klemme litt tilbake noen ganger. Synes det er så koselig når jeg får svar :-) Stryker også på magen dersom jeg synes baby er helt turbo og jeg gjerne skulle hatt den til å roe seg litt, pleier å fungere :-) Samboer synes det er veldig koselig å legge hodet på magen. Som oftest reagerer babyen med å sparke han i hodet pga han får mindre plass inni der. Noen få ganger har han også hatt flaks å hørt hjertelyden til babyen :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Skrevet 8. februar 2013 Jeg pleier å stryke på magen, og kjenne på sparkene. Nå har ikke mini sparket mer enn to uker, så derfor jeg prøver å kjenne mest mulig etter på utsiden også Anonym poster: 16ecfb8a521218a533ca742744c74b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå